01. sep 2017.

Raskinut ugovor o privatizaciji Radio Valjeva

Registrator Registra privrednih subjekata koji vodi Agencija za privredne registre 22. avgusta je pokrenuo postupak registracije po službenoj dužnosti i doneo rešenje kojim je sa spiska članova, odnosno vlasnika Informativnog preduzeća „Radio Valjevo” d.o.o. Beograd izbrisana Doris Aćimović, a upisan Registar akcija i udela prenetih posle raskida ugovora zaključenog u postupku privatizacije.

Kako se navodi u rešenju, registrator je postupio u skladu sa zakonom, jer je došao do saznanja o dokumentima koji su od značaja za pravni promet, odnosno da je Ministarstvo privrede Registru privrednih subjekata dostavilo svoju odluku pod brojem 401-00-3442/2017-05-495/06-1508 od 8. avgusta ove godine.

Iako do pomenute odluke u ovom trenutku nije moguće doći, iz svega navedenog jasno se da zaključiti da je Ministarstvo raskinulo ugovor o privatizaciji Radio Valjeva i vlasnički udeo Doris Aćimović koji je iznosio 100 odsto, vratilo državi, odnosno odgovarajućem akcijskom fondu.

Na osnovu odluke Ministarstva, država se u Registru privrednih subjekata ponovo upisala kao stoprocentni vlasnik valjevske medijske kuće. Za sada nisu poznati razlozi zbog kojih je Ministarstvo privrede raskinulo ugovor o privatizaciji Radio Valjeva. Protiv rešenja Agencije za privredne registre može se izjaviti žalba resornom ministru u roku od 30 dana od dana objavljivanja na internet strani APR-a.

Beograđanka Doris Aćimović je na javnom nadmetanju za prodaju kapitala Javnog preduzeća „Radio Valjevo“ održanom početkom oktobra 2015. u Agenciji za privatizaciju, dala najbolju ponudu, 17.400 evra u dinarskoj protivvrednosti i postala vlasnik te medijske kuće. Drugi kandidat za kupovinu Radio Valjeva bio je Radoica Milosavljević iz Kruševca, čovek poznat po tome što je u tom krugu privatizacije već bio kupio osam medija širom Srbije. Ugovor o prodaji kapitala subjekta privatizacije  „Radio Valjevo” potpisan je 27. novembra 2015. godine.

Ubrzo po preuzimanju firme zastupnici vlasnika Radio Valjeva pompezno su najavili da od ovog preduzeća nameravaju da stvore savremenu medijsku kompaniju sa širokom delatnošću. Sa zaposlenima će biti obavljeni razgovori i ponudiće im se novi ugovori o radu, raspisaće se konkurs za nova radna mesta i Radio Valjevo će u najskorijem periodu dobiti najsavremeniju opremu, a odvojena su sredstva i za renoviranje prostorija, najavili su tada predstavnici vlasnika i dodali da će proširiti delatnost, da će kompanija, osim radijskog, obavljati i druge poslove od kojih će prihodovati.

„Radio Valjevo će biti deo nacionalne mreže lokalnih i regionalnih radio stanica u našem vlasništvu. Menadžment kompanije priprema i rekonstrukciju portala Radio Valjeva, kako bi novi portal bio najobjektivniji i najsavremeniji u regionu, sa najbržim i najsvežijim informacijama od javnog značaja za građane”, poručivali su zastupnici te medijske kuće.

Posle toga menadžment koji su činili Marko Aćimović, Zoran Majdak, Goran Pejković i Dejan Savić, navodi da Radio Valjevo traži novi prostor koji će biti adekvatan za emitovanje programa i u koji bi trebalo smestiti dva studija, produkciju, računovodstvo, desk sa novinarima, kao i deo prostora za menadžment…

Najavili su i formiranje posebne kancelarije marketing menadžera za područje Kolubarskog okruga i poručivali da će Radio Valjevo ostati lider u svakom segmentu svog rada, kao najveći medijski brend koji će i dalje biti u službi građana. Stizale su i informacije o namerama da se kupe još neki valjevski mediji…

Međutim, praktično ništa od tih silnih obećanja i najava nije ostvareno. Svi oni koji su u trenutku privatizacije bili zaposleni u Radio Valjevu, njih desetak, na različite načine su napustili tu firmu. Prema raspoloživim nezvaničnim informacijama, danas u realizaciji programa Radio Valjeva u gradu na Kolubari učestvuje samo jedan čovek smešten u prostorijama druge radio stanice u tržnom centru na Novoj pijaci…

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend