25. okt 2022.

Vlasnik B92 i Prve ćuti o ponudi SBB, gledaoce instruišu kako raskinuti ugovor

Već četiri dana Prva i B92 ne šalju ugovor kompaniji SBB, prema kojem bi, kako su sami predložili, za emitovanje njihovih kanala trebalo da im bude plaćeno kao i Pinku. Ali, za to vreme putem nacionalnih televizija instruišu građane kako da raskinu ugovor sa svojim operatorom.

Neprijatno smo iznenađeni poslovnom neozbiljnošću vlasnika i rukovodstva TV Prva i B92, koje je u četvrtak 20. oktobra javno ponudilo kompaniji SBB da im za distribuciju kanala u slobodnom prijemu plaća koliko i televiziji Pink, navodi se u saopštenju SBB-a.

„Na taj način stičemo utisak da ponovo vlasnici Prve i B92 ne žele da omoguće korisnicima SBB kablovske mreže da imaju mogućnost gledanja ova dva nacionalna kanala koji su slobodno dostupni u etru putem antene, i kao takve besplatne za sve građane Republike Srbije. Ono što moram da kažem da smo dobili zahtev za neverovatnim iznosom od 38 miliona evra za distribuciju dva nacionalna TV kanala i tri kablovska kanala iz ponude Prve televizije, ali i da smo ubrzo čuli njihova zvanično saopštenje gde su rekli da žele da nastave saradnju sa nama pod uslovima koje pružamo Televiziji Pink“, kazala je Iva Gajić, direktorka za odnose sa javnošću SBB kompanije.

Tako je i bilo, 20. oktobra na Televiziji Prva osvanula je ponuda koja je u vidu saopštenja pročitana u centralnim vestima te televizije.

„TV Kopernikus grupa saopštava da zbog manje od 300 dinara korisnici SBB-a ostaju bez nacionalnih kanala i navodi da pristaje i na manju cenu od one koju plaćaju Pinku. Spremni smo da prihvatimo da nam SBB plati onoliko koliko plaćaju za Pinkove kanale, pa čak i jeftinije od toga“, naveli su u saopštenju.

SBB, koji od početka inistira na normalnoj ceni za korisnike, smatrao je ovu iznenadnu ponudu TV Prva i B92 prihvatljivom, zbog čega su odmah narednog dana poslali zvaničan dopis o nastavku saradnje. U međuvremenu, vlasnik Pink televizije objasnio je koliko za televiziju koja ima nacionalnu frekvenciju plaća SBB-u.

„Pink od SBB-a dobija nulu za kanal Pink koji je nacionalni kanal“, izjavio je Željko Mitrović.

Vlasnik dve televizije sa nacionalnom frekvencijom Srđan Milovanović, međutim, sada ne reaguje, što je, kako se navodi u saopštenju SBB-a, nekorektno prema korisnicima, dok Prva televizija obmanjuje javnost da SBB ne želi da emituje Prvu i B92.

„Gledaoci Prve televizije su zgroženi bahatom odlukom jedne strane kompanije da publici u Srbiji uskrati najgledaniju televiziju“, ponavljaju sa TV Prva.

Uz sve to, o televizijskim kanalima ponovo se oglasio i lider SNS-a Aleksandar Vučić kada je saopštavao sastav nove Vlade Srbije

VUČIĆ Tajkuni koji imaju starna državljanstva žive i rade u inostranstvu i ne vole da plaćaju porez u Srbiji krenuli su u žestoku ofanzivu i napade pokušavajuči pošto narod nije hteo da gleda njihove programe pa će sad na silu morati da gleda njihove programe neće im ostaviti izbor

IVA GAJIĆ SBB niti na nešto ne želi da pristane niti bilo koga izbacuje iz ponude SBB samo čeka odgovor na ponudu Prve i B92 koju su sami izneli u javnosti, a obratili smo se i REM-u jer imamo izvepštavanje koje je protivzakonito nije etički ni profesionalno i vrlo je jednostrano

A pojedini novosađani pronašli su u svojim poštanskim sandučićima nepotpisane zahteve za raskid ugovora s SBBom uz ponudu Supernove koja je u vlasništvu Telekoma Srbije, prenosi novasadski portal 021


Video prilog N1

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend