19. maj 2015.

Danijel Kulačin tužio Kikindske

kikindske---martin-martinov_660x330Danijel Kulačin iz Novog Sada, podneo je tužbu protiv nedeljnika Kikindske zbog teksta „Nacoši na svim vojvođanskim frekvencijama“, objavljenog početkom decembra u ovim lokalnim novinama. Tekst je posvećen privatizaciji Radio Kikinde, a Kulačinova firma „Feedback Consulting & New Media production“ iz Novog Sada, jedina je prošle godine uputila pismo o zainteresovanosti za kupovinu ovog medija

Uz to, Kulačin je, kako je objavljeno, zainteresovan za kupovinu još osam medija u Vojvodini u javnom vlasništvu: Radio Vrbas, Radio Novi Bečej, Radio Zrenjanin, Radio Suboticu, Radio Bačku Topolu, RTV BAP iz Bačke Palanke i za Novosadsku televiziju.

Kulačina je povredilo što ga je autor teksta Željko Bodrožić, urednik Kikindskih, doveo u vezu sa organizacijom „Treća Srbija“, potom što je napisao da je „jedan iz plejade bizarnih likova izmilelih nakon što je novosadski ogranak naci-pokreta Dveri odlučio da uđe u novosadsku vlast“, i što je naveo da su on i supruga osnivači „fantomskih organizacija koje su dobile višemilionske iznose za razne projekte od Gradske uprave za kulturu, resora kojim (u Novom Sadu) upravlja upravo Treća Srbija“.

Kulačin traži da mu, na ime nematerijalne štete po osnovu povrede ugleda, časti i prava ličnosti, Kikindske isplate 490.000 dinara.

Kulačin je tužio više medija u Srbiji iz sličnih razloga.

 Foto: Martin Martinov, RTV 

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend