04. avg 2016.

Pokret Podrži RTV: Mirović iznosi neistine o dešavanjima na RTV-u

podrzi_rtvInicijativu za novu zgradu RTV-a nije pokrenuo Mirović, već prethodno rukovodstvo pokrajinskog javnog medijskog servisa

Pokret Podrži RTV, koji se protivi smenama na Radio-televiziji Vojvodine (RTV), optužio je danas predsednika Pokrajinske vlade Igora Mirovića da iznosi neistine o dešavanjima na toj televiziji i dodao da je inicijativa za izgradnju novog objekta RTV-a zasluga prethodnog a ne sadašnjeg menadžmenta pokrajinskog javnog medijskog servisa.

Pokret Podrži RTV je u saopštenju za javnost kao netačnu naveo Mirovićevu izjavu da je “posao pokrajinske vlasti da stvori uslove za rad RTV-a” te da je u skladu s tim pokrenuo inicijativu za izgradnju nove zgrade i dodao da je inicijativa za izgradnju zgrade zasluga zapravo prethodnog menadžmenta.

Taj pokret je uz saopštenje priložio i vest u kojoj se navodi da je u maju 2014. godine menadžment RTV-a raspisao konkurs za idejno arhitektonsko rešenje nove zgrade.

Tadašnji generalni direktor RTV-a Srđan Mihajlović rekao je da će za izgradnju novog objekta RTV-a biti potrebno oko 20 miliona evra.

On je tada najavio da će 2015. godine biti izrađen projekat izgradnje novog objekta i izrazio uverenje da će izgradnja početi 2016. godine.

Pokret Podrži RTV je Mirovića optužio da je izneo netačne informacije i kada je rekao da je “izbor organa RTV-a bio krajnje profesionalan” i naveo da je direktor programa Slobodan Arežina početkom maja ove godine smenjen na nezakonit način i zbog toga je tužio RTV.

Odbacili su i Mirovićeve tvrdnje da niko iz Srpske napredne stranke (SNS) nije izabran u Upravni odbor RTV-a niti je neko u menadžmentu simpatizer SNS-a i naveli da u menadžmentu ima i simpatizera, a nezvanično i članova SNS-a, dok su pojedinci viđani na mitinzima i skupovima SNS-a u predizbornoj kampanji i sami su se na kolegijumima time “hvalili”.

Pokret Podrži RTV negirao je i Mirovićeve tvrdnje da su istekli mandati i da je u skladu sa procedurom izabrano novo rukovodstvo i ponovo podsetili da direktoru programa Slobodanu Arežini, koji je prvi smenjen i posle koga su ostali dali ostavke, nije istekao mandat niti je smenjen po proceduri.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend