23. jul 2015.

Prijave za predugačke reklame na TV-u najčešće zastarevaju

epp rtsGeneralni sekretar Regulatora elektronskih medija (REM) Nenad Janković kazao je da to telo podnosi i na hiljade prekršajnih prijava zbog prekoračenja dužine reklamnog bloka, ali da te prijave u sudu najčešće zastarevaju i da se zbog zastarelosti po njima ne postupa

On je, na konferenciji za novinare o ulozi REM-a u tokovima medijskog novca, kazao da ako REM podnese 100 prijava bar 50 se odnose na prekoračenje dužine propisanog reklamnog bloka.

Koordinator medijskog programa Fondacije za otvoreno društvo Dragan Kremer ocenio je da su kazne koje REM može da upotrebi zbog neregularnosti u medijskom prostoru neefikasne. On je ocenio i da regulacija medijskog tržišta nije dovoljno dobra.

On je dodao i da regulator nedovoljno i netransparentno odgovara na predstavke koje podnose građani.

Janković je, upitan o dugovanjima elektronskih medija za naknade REM-u, kazao da skoro svi elektronski mediji duguju po jedan mesec naknade, da je televizija Pink priložila menice i time platila naknade do kraja godine i da sa plaćanjem ne kasne televizije Prva i B92, i dodao da naknade za korišćenje frekvencije nisu menjane od osnivanja regulatornog tela.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend