Nakon skoro 25.000 oglasa i 3 miliona pregleda, sekcija oglasa na portalu “Južne vesti” prestala je da radi
Zbog složenih i zastarelih procedura i zakona, menadžment niškog portala odlučio je da ugasi oglase.
Posle 3 godine smo došli do toga da rad oglasa prosto nije rentabilan i gašenje je nažalost jedino rešenje – naglašava Vitomir Ognjanović, direktor “Južnih vesti”.
Prvi oglas postavljen je još 27. 9. 2012. godine, a korisnici su po kategorijama mogili da “pazare” nekretnine, tehniku, automobile i prateću opremu. Takođe, čitana su saopštenja, ponude za posao, a kupovao se i nameštaj.
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
zao mi je sto ste ugasili OGLASE. Mislim da vam je to los potez, jer ste imali masu ljudi koji su upravo zbog oglasa posecivali vas sajt i bili vam verni svih ovih godina.Nadam se da ce te preispitati ovu vasu odluku i ponovo pokrenuti OGLASE, na veliko zadovoljstvo nas vernih citalaca i posetilaca vaseg sajta.Zelim vam uspeh u daljem radu!