31. jul 2022.

Birodi: REM nagradio televizije koje su deo industrije populizma

Biro za društvena istraživanja (Birodi) ocenio je da su televizije, kojima je Regulatorno telo za elektronske medije, ponovo dodelilo nacionalne frekvencije zapravo dobile "nagradu za ono što su u proteklih osam godina bili šrafovi u industriji populizma".

U saopštenju je navedeno da izveštaji ODIHR i Saveta za borbu protiv korupcije, analize Birodija, nalazi Službe za nadzor, ali i analiza samog REM, nisu bili dovoljni Savetu REM da donese odluku koja će televizije Pink, Hepi, B92 i Prva „staviti na klupu za kandidate za petu frekvenciju“.

Iz Birodija su istakli da treba uzeti u obzir i da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić koristio svoje medijske nastupe da, kako su naveli, suprotno svojim ustavnim i zakonskim ovlašćenjima javno omalovažava i etiketira neke od učesnika konkursa.

„Što je za posledicu moglo da ima uticaj na članove Saveta REM, koji su izabrani kao članovi Saveta REM od skupštinske većine čiji je on predsednik partije“, naveo je Birodi, komentarišući javne istupe predsednika Srbije.

Birodi je dodao da je odluku o dodeli nacionalnih frekvencija donelo telo koje od 2014. godine radi u nezakonitom stanju, jer svoje interne akte nije usaglasilo sa aktuelnim Zakonom o elektronskim medijima po članu 115 u roku od 90 dana.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend