
Foto: Jana Nikolić, SĆF
Predlog pravilnika ne predviđa ograničavanje prisustva javnih funkcionera u informativnim programima tokom kampanje, niti se dotiče mogućeg problema prikrivene promocije u delovima programa koji nisu striktno informativnog ili predizbornog karaktera. Jedina pozitivna izmena u odnosu na Nacrt pravilnika ogleda se u onemogućavanju objavljivanja izveštaja agencija za ispitivanje javnog mnjenja bez navođenja podataka o naručiocima, uzorku i periodu sprovođenja istraživanja.
Crta je već ranije ukazivala da je posebno veliki problem to što pravilnik obavezuje samo javne medijske servise, dok će ponašanje privatnih emitera biti potpuno neregulisano. Imajući sve to u vidu, teško je očekivati ravnopravnu medijsku zastupljenost svih učesnika u izbornoj trci.
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.