On je za N1 kazao da razlog može da bude to što organi vlasti više skrivaju informacije, pa samim tim dolazi do više žalbi, a da drugi razlog može biti da je inače povećan broj zahteva za pristup informacijama.
„(…) Sledstveno tome povećan je broj žalbi (a) gradjani imaju više poverenja u instituciju Poverenika, da će mu obezbediti pristup informaciji pa se zato više žale. Ja želim da verujem da je ovaj razlog drugi preovladjujući, a da li je to zaista ne znam“, kazao je Marinović.
On je kazao i da je cilj nove Strategije reforme javne uprave da institucija na čijem je čelu u budućnosti omogući svima koji traže informacije da brže i lakše do njih dodju, a da organi vlasti rade transparentnije.
„Da se odvoji žito od kukolja, da ljudi koji zaista traže informaciju, na brži i lakši način dodju do nje, da organi vlasti transparentnije rade i to jeste jedan od ciljeva Strategije reforme javne uprave“, rekao je Marinović.
Ubistvo u Ulici Slavka Ćuruvije
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.