On dodaje da se ovo telo bavilo prijavama u vezi sa kampanjom, da je to rešeno i objavljeno. Iako su radili izveštaje za prethodne izbore, Janković kaže da su ove godine smatrali da pored redovnih obaveza nisu imali vremena da se izborima bave bolje i više.
„Smatrali smo da to nije toliko važno, jer su zastupljenost stranaka u programima merile i objavljivale rezultate mnoge organizacije. Što se tiče marketinškog dela i programa, to smo radili nadzor i sve podatke dostavili Agenciji za borbu protiv korupcije“, navodi Janković.
B. C.
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Bezdušna ružičasta jutra: Televizije se naslađuju brutalnostima koje mame gledaoce - REM ih još hvali
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.