30. jun 2020.

REM: Pred izbore analitičari prednjačili u medijima

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) u poslednjem izveštaju navodi da si u poslednjoj sedmici pred izbore najveći prostor u medijima dobili politički analitičari, a da su po ukupnom vremenu predizbornim temama prednjačile televizije N1, RTV i Hepi.

U redovnom informativnom programu najviše pažnje izbornim temama posvetili su N1, nešto više od 20 sati, Hepi TV 16 sati i Nova S 11 sati i 35 minuta od ukupno.

Na RTS 1 najveću pažnju dobili su “ostali učesnici“ – Republička izborna komisija, GIK, Cesid, OEBS, … što je 15,51 odsto vremena. Sa 13,23 odsto vremena sledi lista Za našu decu, pa koalicija Za mir koju je predvodio Čedomir Jovanović – 10,05 i Jedan od pet miliona sa 9,77 odsto vremena. Na petom mestu po predizbornom vremenu su analitičari pa UDS, PSG i Metla.

Najviše vremena na RTV 1 dobila je koalicija okupljena oko SPS-a, 11,88 odsto vremena, a potom sledi lista Za našu decu sa 10,26 odsto ukupnog predizbornog vremena. Među prvih pet koji su na toj televiziji dobili najveći prostor su i SRS, Za kraljevinu Srbiju i Metla.

Na TV Pink najviše pažnje posvećeno je listi Za našu decu i analitičarima, po oko 22 odsto ukupnog vremena, a potom UDS-u, radikalima, koaliciji Čedomira Jovanovića i listi Aleksandra Šapića.

Na Hepi TV najviše prostora dobili su lista Za našu decu – 32 odsto i radikali 12 odsto. Analitičari su dobili 11 odsto ukupnog vremena a potom slede koalicija oko SPS-a, ona predvođena Zukorlićem, Zavetnici, a sledi Narodni blok predvođen Velimirom Ilićem.

Prema monitoringu koji je sproveo REM na TV Prva najviše – četvrtinu vremena – dobili su analitičari, a potom slede lista Za našu decu, UDS, Metla 2020 i Koalicija za mir i ona okupljena oko SPS-a. TV N1 nešto manje od polovine vremena – 13 sati posvetila je analitičarima, zatim ostalim učesnicima kampanje, poput RIK-a i nevladinih organizacija za posmatranje izbora.

Kad je reč o strankama, Savez za Srbiju, koji nije učestvovao na izborima, dobio je 6,29 odsto vremena, a PSG 4,29, te Narodni blok 3,44. Pobednička koalicija Za našu decu dobila je 0.34 odsto vremena i po zastupljenosti je bila na 17 mestu, odmah posle radikala i Suverenista.

Na Novoj S najviše pažnje u programu su takođe dobili analitičari, skoro šest sati, što je nešto više od polovine vremena, a potom Savez za Srbiju u bojkotu izbora sa 87 minuta ili 12,61 odsto, zatim ostali učesnici kampanje, a onda lista Aleksandra Šapića i šabački Zajedno za Srbiju i PSG, pa incijativa Ne davimo Beograd.

Lista Za našu decu, koja je na izborima osvojila 60,68 odsto glasova birača, bila je na 18 mestu po vremenu dobijenom u programima posvećenim izborima na toj televiziji.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend