28. feb 2023.

Sindikat Sloga u RTS: Menadžmentu milionski dodaci, a za povećanje plata – nema

Sindikat Sloga u Radioteleviziji Srbiji (RTS) podržao je istragu o poslovanju RTS i pozvao sve zaposlene u Javnom servisu da nadležnim državnim organima predoče „sve tražene informacije“. Iz sindikata su naveli da su „zgroženi“ medijskim navodima o „milionskim ugovorima sa spoljnim produkcijama u kojima rade zaposleni u Javnom servisu i navodnom ‘isisavanju’ novca iz RTS preko sumnjivih poslova“.

Snimak ekrana, N1

„Šokirani smo informacijama o visini mesečnih nagrada (milion evra godišnje), koje visoko pozicionirani rukovodioci u RTS primaju kao dodatak na već prilično izdašne plate, da su te nagrade isključivo njihova privilegija, da se isplaćuju redovno, čak i dva puta mesečno i da se utvrđuju po nepoznatim kriterijumima dok menadžment istovremeno tvrdi da nema novca za povećanje plata“, saopštili su iz sindikata.

Iz sindikata dodaju i da neverovatno zvuči podatak da stalno zaposleni radnici, pored plate u RTS, ostvaruju prihode i u spoljnim produkcijama, a da pri tom nemaju obavezu da definisani broj radnih sati ostvare u matičnoj kući, dok su ostali zaposleni dužni da poštuju osmočasovno radno vreme, pet dana u nedelji i da po vrlo rigidnom kriterijumu, ostvaruju pravo na smenski rad.

„Smatramo da je RTS, iako oslabljen odlaskom mnogih profesionalaca, sposoban da ostvari kvalitetan program sa ljudima koji tu još rade, a koji su po subjektivnim kriterijumima onih koji odlučuju u kući, potpuno marginalizovani“, dodaje se u saopštenju.

Predsednik Upravnog odbora RTS Branislav Klanšček podneo je ranije krivičnu prijavu protiv direktora RTS Dragana Bujoševića i glavne i odgovorne urednice Zabavnog programa Olivere Kovačević zbog navodnih malverzacija u poslovanju Javnog servisa.

Klanšček je izneo tvrdnje da voditeljka Kristina Radenković dobija 15.900 evra za 10 dana snimanja kviza „Stigni me ako znaš“, a voditelj Jovan Memedović za kviz „Potera“ 34.000 evra za 30 dana snimanja.

Predsednik Upravnog odbora RTS je optužio Oliveru Kovačević da je tri godine dobijala novac kao urednica emisije koja do danas nije emitovana.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend