30. avg 2018.

Tri naručena teksta gradonačelnik platio 1,3 miliona dinara

Gradonačelnik Valjeva Slobodan Gvozdenović je novcem iz gradske kase platio 480.000 dinara tekst u "Kuriru", koji je objavljen 30. juna u štampanom i internet izdanju.

Promo tekst u Kuriru (foto: Skrinšot) / Preuzeto sa kolubarske.rs

Nakon što je krajem prošle godine iz budžeta, bez javne nabavke i suprotno Odluci o budžetu Valjeva, platio 830.000 dinara intervju u dnevnom listu ALO (540.000) i na portalu Srpskog telegrafa, Gvozdenović nastavlja sa reklamiranjem ili promocijom. Ovaj put je izabrao „Kurir“.

U naručenom tekstu pod naslovom „Ostvarićemo san mnogih generacija Valjevaca“, koji je plaćen 480.000 dinara, Gvozdenović je izgovorio 15 rečenica, što znači da je jedna rečenica koštala 32.000 dinara!

On je za Kurir govori o „pokretanju nekoliko veoma važnih infrastrukturnih projekata koji su prekretnica u razvoju grada!”. I ovaj put, kao i u prethodna dva intervjua, Gvozdenović je govorio o izgradnji puta M-4, za koji tek treba da se radi projekat, o industrijskoj zoni, koja tek treba da se izgradi, o brani Stubo-Rovni, koja se gradi 30 godina i o radovima na regulaciji korita Kolubare, koje finansira Evropska unija. O svojim delima i rezultatima Gradske vlasti na čijem je čelu, ni reči.

Intervju je realizovan na osnovu „Ugovora o pružanju usluga promocije“ koji je potpisao Slobodan Gvozdenović i Adria Media Group doo, Beograd.

Međutim, u ugovoru piše jedno, realizovano je nešto drugo, a plaćeno sasvim treće!?

Naime, ugovorom je precizirano da „Adria Media Group ima obavezu da u dnevnoj novini Kurir i na portalu kurir.rs u periodu od 15.06. do 15.08. objavi tekstove u kojima će informisati javnost o radu i aktivnostima Grada Valjeva i predstaviti grad Valjevo u svim aspektima obavljanja nadležnosti grada“, a Grad se „obavezuje da te tekstove plati 480.000 dinara“.

Ugovor

Ugovor / Preuzeto sa kolubarske.rs

Međutim, u dnevnom Kuriru i na Kurir.rs objavljen je 30. juna samo jedan tekst i to od 15 rečenica sa tri fotografije, dok na računu, koji je takođe kao i ugovor potpisao Slobodan Gvozdenović, piše da je 480.000 dinara plaćena jedna objava oglasa „Razvoj grada Valjeva“ u izdanju Kurir dnevna novina i u Kurir web.

Nejasno je na osnovu čega je Slobodan Gvozdenović platio 480.000 dinara jedan oglas objavljen jedan dan u dnevnim novinama i na web stranici Kurira, kada je ugovorom precizirano da će za dva meseca biti objavljeno više tekstova o radu i aktivnostima grada Valjeva i da će to biti plaćeno 480.000 dinara?

Još jedan „detalj“ iz „Ugovora o pružanju usluga promocije“ upada u oči. Gradonačelnik je ugovor zaključio 21. juna, stupio je na snagu 29. juna, a odnosi se na period od 15. juna do 15.avgusta.

Dakle, ugovor se u jednom delu odnosi na prošlost, što je pravno nemoguće, ali je za gradonačelnika Valjeva očigledno moguće, koji, sva je prilika, ima sposobost da nas vrati unazad!

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend