20. avg 2019.

Uprkos merama upozorenja REM-a, RTV Pančevo dobilo dozvolu za novu televiziju

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) izdalo je dozvolu za pružanje medijske usluge televiziji „Dunav“, čiji je osnivač preduzeće Radio-televizija Pančevo (RTV Pančevo), koja je vlasnik i istoimenog radija i televizije. REM je RTV Pančevu dao dozvolu za televiziju „Dunav“, iako joj je prethodno izrekao mere upozorenja zbog kršenja zakona.

Televizija Pančevo pokriva signalom teritoriju sedam lokalnih samouprava, a televizija „Dunav“ još 23 opštine i grada u Vojvodini.

Obe televizije imaju istog urednika, Miroslava Milakova, kao i vlasnika, kruševačkog biznismena Radoicu Milosavljevića.

Na sajtu REM-a navodi se da je televizija „Dunav“ dobila dozvolu 24. aprila ove godine, kao i da emituje program u zoni Crveni čot.

Podsetimo, RTV Pančevo d.o.o. još jednu televizijsku frekvenciju dobilo je nakon što je Savet REM-a izrekao dve mere upozorenja televiziji Pančevo zbog vređanja novinara portala Pančevo Si Ti Nenada Živkovića i predsednice Višeg suda u Pančevu Stanke Simonović.

Televizija „Dunav“ u zoni Crveni čot pokriva 23 lokalne samouprave – Bač, Bačku Palanku, Bački Petrovac, Bečej, Beočin, Bogatić, Inđiju, Irig, Kulu, Mali Iđoš, Novi Sad, Odžake, Pećince, Rumu, Srbobran, Sremsku Mitrovicu, Sremske Karlovce, Staru Pazovu, Šid, Temerin, Titel, Vrbas i Žabalj.

Televizija Pančevo ima pokrivenost, kako stoji na sajtu REM-a, u zoni Vršac koja obuhvata: Alibunar, Bela Crkva, Plandište, Sečanj, Vršac i lokalno područje Pančeva.

Nakon upozorenja REM-a, RTV Pančevu i rekordan iznos na medijskom konkursu

Savet REM-a izrekao je u martu ove godine dve mere upozorenja RTV Pančevu zbog povreda odredbi Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika o zaštiti ljudskih prava u oblasti pružanja medijskih usluga.

Kako stoji u obrazloženju prvog upozorenja televizija Pančevo je emisijama u februaru ove godine emitovala „uvredljive komentare“ na račun novinara sajta Pančevo Si Ti Nenada Živkovića.

Podsetimo, UNS je u februaru ove godine protestovao zbog priloga ove televizije u kojem je Živković nazvan „klasičnom lažovčinom“, „smradom“, „separatistom“, „dangubom“, „licemerom“…, nakon što je on govorio na protestu građana u Pančevu.

Drugo upozorenje Saveta REM-a izrečeno je RTV Pančevu po prijavi predsednice Višeg suda iz ovog grada Stanke Simonović zbog toga što su na internet stranici ove televizije objavljeni tekstovi „u kojima su iznošeni navodi o nestručnosti, nemoralnom i nezakonitom“ postupanju Simonović.

Uprkos izrečenim merama REM-a na ovogodišnjem konkursu za sufinansiranje medijskog sadržaja u Pančevu RTV Pančevo je direktno i preko produkcija dobilo rekordnih 139.000 evra.

U Pravilniku za sufinansiranju projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja navodi se da komisija koja ocenjuje projekte treba da se vodi kriterijumom da li su učesniku konkursa u poslednjih godinu dana izrečene mere od regulatornih tela, odnosno od REM-a i Saveta za štampu.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend