28. nov 2017.

Veštak: Novinarke Pinka nisu imale teške telesne povrede

Novinarke Televizije Pink, Gordana Uzelac i Mara Dragović, koje su napadnute tokom protesta Dveri 16. septembra, nisu zadobile teške telesne povrede, kako uporno ponavljaju funkcioneri vlasti i režimski mediji, piše beogradski dnevnik Danas.  

Vlasnik TV Pink ŽŽeljko Mitrović diriguje tokom protesta Dveri ispred njegove televizije (Foto: FoNet)

Uzelac nije imala potres mozga niti je Dragovićevoj polomljeno rebro, navodi se u medicinskom izveštaju sudskog veštaka Branimira Aleksandrića, koji je zatražilo Više javno tužilaštvo, a u koji je Danas imao uvid.

U Aleksandrićevom nalazu nigde se ne navode povrede o kojima su prorežimski mediji pisali a svedočili pojedini vuisoki funkcioneri države.

Danas podseća da su novinarke tri dana ležale u Urgentnom centru a posetio ih je i predsednik Srbije Aleksandar Vućić iako se u misljenu sudskog veštaka jasno navodi da su u pitanju lake telesne povrede.

U tekstu se podseća na to da je Dejan Vulićević iz Lučana, osumnjičen za napad na novinarke uhapšen, da je protiv njega podignut optužni predlog a početak suđenja najavljen za naredni februar.

Optužen je za nasilničko ponašanje na javnom skupu. Vulićević je na saslušanju negirao da je udario novinarke Pinka. No, one su, prema spisima Višeg javnog tužilaštva na koje se poziva Danas, opisale kako su napadnute i udarene.

Međutim, nakon uvida u medicinsku dokumentaciju sudski veštak je procenio da su obe novinarke zadobile površna nagnječenja mekih tikiva što je lakša telesna povreda, piše Danas.

Ovaj dnevnik, navodi da su brojne javne ličnosti i celokupna javnost osudili napad na novinarke. No, „Pink, Informer i Srpski telegraf kao i pojedini ministri, iskoristili su incident u političke svrhe šireči definformacije o težini povreda. To su radili čak i predsednik Aleksandar Vučić i direktor Urgentnog centra Dušan Jovanović“, piše Danas.

Dnevnik navodi i različite reakcije vlasti na slučaj napada na novinarke Pinka i novinare koji su izveštavali o polaganju zakleteve predsednika Srbije.

U prvom sličaju policija je ekspresno uhvatila osumnjičenog za napad. U drugom slučaju je bilo potrebno pola godine da identifikuje vinovnike incidenta.

U prvom slučaju postupak je pokrenut a u drugom odbačen jer je Tužilaštvo zaključilo da su napadači samo“ sprečavali sukobe“. Danas donosi i izjavu predsednika NUNS Slaviše Lekića da je reč o diskriminaciji, selektivnovisti i nepravdi.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend