„Medijske kuće očigledno pružaju dodatnu vrednost i integritet Facebooku kroz svoje informacije i sadržaj, ali za to ne dobijaju ništa zauzvrat, rekao je Mardok.
Njegove izjave dolaze nekoliko dana nakon što je izvršni direktor Facebooka Mark Zakerberg rekao da će ta društvena mreža davati prioritet „pouzdanim“ vestima na svojim stranicama, identifikovanjem visokokvalitetnih izvora i borbom protiv dezinformacija.
„Facebook i Google su popularizovali uvredljive izvore vesti putem algoritama koji su profitabilni za te platforme, ali inherentno nepouzdani“, rekao je Mardok, direktor News Corpa, korporacije u čijem se vlasništvu, osim niza australijskih, nalaze mediji poput američkog Wall Street Journala i New York Posta, kao i britanskog The Suna i The Timesa.
Mardok je istakao da su korektivne mere koje su Facebook i Google zasad predložili „neodgovarajuće – komercijalno, društveno i novinarski“.
[povezaneprice]
Novi rijaliti na Pinku pred presudu za ubistvo Slavka Ćuruvije: Ponižavanje žrtve i relativizacija tragedije novinara koga je ubila država
Novinarki KRIK-a otet telefon kojim je slikala Vučićevog sina u društvu huligana, policija se povukla
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.