
Kompanija Facebook ogradila se od izjava bivšeg direktora koji je rekao da ta društvena mreža uništava način na koji društvo funkcioniše
U organizaciji Ambasade Švedske u Beogradu održan je dijalog klub "O medijima, odgovornosti, novim generacijama i aktivizmu" na kojem je konstatovano da je internet značajno promenio medije u Srbiji i Švedskoj.
Profesionalno proizveden medijski sadržaj sa proverenim činjenicama iz kredibilnih izvora, uvek će biti potreban, jer u vremenu digitalizacije postoji čitava "lavina lažnih vesti", izjavio je šef Misije OEBS-a u Srbiji Andrea Oricio na konferenciji "Hrabri novi mediji".
Gunila Šindstrand, novinarka i urednica najveće švedske medijske grupe “Mittmedia“ izjavila je u Novom danu N1 da je digitalna transformacija napravila veliki pritisak na poslovni model medija u celom svetu.
Urednica Gardijana, Katarin Viner, kaže da digitalno novinarstvo doživljava kolaps kao posledicu odliva prihoda u kompanije kao što su Facebook i Google.
Festival "Vizualizator" biće svečano otvoren u sredu 22. novembra (18) u UK Parobrod izložbom "Iza rešeteka" renomiranog fotografa i antropologa Igora Čoka.
U borbi medija za opstanak i zaradu na informacijski napučenom tržištu, često kao alat posluže i ‘clickbaitovi’ – senzacionalistički naslovi čiji sadržaj odudara od najave, a dok jedni stručnjaci upozoravaju da se radi o svjesnoj prevari i trendu koji proizvodi velike i ozbiljne posljedice, drugi ističu da je to tek fragment promjene koja se događa u novinarstvu pa i samoj paradigmi vijesti.
Društvene mreže koje su u proteklih godinu dana žestoko zloupotrijebljene i izmanipulisane za različite političke ciljeve, moraju naći način da regulišu sadržaje koji objavljuju same da to ne bi činili državni regulatori, smatra Adrian Shahbaz, projekt menadžer nedavno objavljenog izvještaja Freedom House-a o slobodama na internetu koje su, kako se konstatuje, ozbiljno ugrožene.

Oni koji gledaju Pink vrlo jasno ne gledaju N1 i obrnuto. RTS jedini uspeva da okupi gledaoce svih opredeljenja, kakav god on bio. Od deset građana, pet ne veruje medijima, tri i veruje i ne veruje, a samo dva im veruje. Ovo pokazuju istraživanja medija, kaže Jovanka Matić sa Instituta društvenih nauka.

Ekstremni govor prisutan je u svakoj četvrtoj vesti najtiražnijih medija u Srbiji, a njegova jedina namera je podizanje dramatičnosti i senzacionalizma po svaku cenu, uz širenje straha i osećaja nesigurnosti i netrpeljivosti, zaključak je istraživanja "Ekstremni govor u medijima: Kako se generiše kultura straha u Srbiji".
Sad mu se napenalilo da kapitalizuje iskustvo sticano na raznim marićima, krstićima, jovićevićkama i macurama i njegova se psihopatija pokazala u svom punom kapacitetu

Zanimljivo je da su komentari na ostalim portalima drugačiji od onih na društvenim mrežama. Baš zbog toga mislim da je ovo što se desilo na društvenim mrežama bila jedna dobro osmišljena akcija na koju su se mnogi upecali… Ali, ako je tako, "akcija" je izvedena maestralno, postignuto je to da na društvenim mrežama tema osporavanja budem ja, a ne predsednik Srbije, kaže za "Blic" Brankica Stanković, urednica "Insajdera", povodom reakcija koje su usledile nakon intervjua sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem.
Svi znamo tu priču. Najbolji revolveraš na celom Divljem zapadu izlazi na megdan čoveku sa crnim šeširom, uveren u svoju brzinu i preciznost, i svoj pozlaćeni kolt. Ono što ne razume je da su se vremena promenila i da stari kodeks više ne važi. Umesto duela, čeka ga zaseda. Kada izađe na glavnu ulicu da se suoči sa svojim protivnikom, shvata da su na krovovima okolnih kuća ljudi sa puškama spremni da mu u svakom trenutku pucaju u leđa. Korumpirani šerif i njegovi zamenici okreću glavu na drugu stranu. Prekasno, shvata da je prevaren. Sada važe neka druga pravila i pozlaćeni kolt više nije ni od kakve pomoći.
Kako vas, zaboga, nije sramota da terorišete, vređate, omalovažavate... političku novinarku zbog toga što je uradila politički intervju s najmoćnijim političarem u zemlji?