Po njenim rečima, Facebook je postao najbogatiji i najmoćniji izdavač u istoriji koji je urednike zamenio algritmom. Ona optužuje onlajn platforme da su udaljile celo društvo od otvorenog terena i istinske debate i argumenata, dok sami stvaraju milione od sadržaja izdavača koji privlače publiku.
Ova dva giganta zajedno nazivaju se Duopoly i oni uzimaju lavovski deo od oglašavanja na svim news sajtovima širom sveta.
Viner kaže da tranzicija od printa do digitala nije pod obavezno značila promenu osnovnog modela za mnoge izdavače, a to je da prihodima od oglašavanja finansiraju novinarstvo.
Za trenutak je izgledalo da potencijalni rast publike može da nadoknadi pad štampanih izdanja. Ali nažalost novac ne ide nama već gigantima, terajući nas na prekomernu produkciju vesti sve lošijeg kvaliteta kojima publiku zatrpavamo tako da naš sadržaj postaje sve beznačajniji.
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Novi rijaliti na Pinku pred presudu za ubistvo Slavka Ćuruvije: Ponižavanje žrtve i relativizacija tragedije novinara koga je ubila država
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.