09. feb 2017.

Cenzura na sajtu RTV

Nezavisno društvo novinara Vojvodine saopštilo je danas da je cenzura postala uobičajena praksa na Radioteleviziji Vojvodine (RTV), a "naprednjački policajci, koji se lažno predstavljaju kao urednici", svakodnevno ponižavaju novinare. 

U saopštenju se navodi da su sa portala RTV skinute dve vesti po nalogu „odozgo“, jer se ne uklapaju u uređivačku politiku koja se svodi na veličanje Aleksandra Vučića i Srpske napredne stranke i ignorisanje njihovih političkih protivnika.

Cenzurisane su vesti pod nazivom „Pokret za građansku Suboticu: Gradonačelnik zapošljava rodbinu“ i „Jeremić: Borba protiv partijskog zapošljavanja jedna od prvih tema“, navodi se u saopštenju.

Vesti su prvo bile postavljene na sajt, a potom skinute. To su samo neki od sličnih primera koji se događaju u poslednje vreme na nekada uzornom i profesionalnom portalu RTV, ukazuje NDNV.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend