09. dec 2021.

Istraživanje UNS-a „Pod pritiskom“: Napadi, ekonomska neizvesnost i politički pritisci najveća kočnica slobodi izveštavanja

IZVOR UNS

Broj napada na novinare je u porastu i u regionu i u Srbiji, mehanizmi zaštite uglavnom ne daju rezultate zbog nedostatka reakcije državnih institucija. Nekažnjivost napada na novinare jedan je od većih problema, pa je stanje slobode medija u čitavom regionu loše, a uz verbalne i fizičke napade, najveće kočnice slobode izveštavanja su autocenzura, ekonomski i politički pritisci i neregulisano medijsko tržište, ocenjeno je na predstavljanju projekta "Pod pritiskom" koji je sprovelo Udruženje novinara Srbije (UNS) održanom 8. Decembra u Pres centru UNS.

26. nov 2021.

Mirovno novinarstvo: Može li mir biti izbor bh. medija

Piše Ahmed Burić

Donošenje uredničkih i reporterskih odluka o načinu i fokusu izvještavanja s ciljem stvaranja prilika da društvo u cjelini razmotri nenasilne odgovore na konflikt, predstavlja ideju o mirovnom novinarstvu. To u praksi znači da se prikazuju pozadina i kontekst sukoba, slušaju sve strane, istražuju skriveni planovi, i nudi se osnova za analizu sadržaja iz akademskih krugova. Tako kaže teorija.

23. nov 2021.

Zašto je nemački novinar uhapšen u Hrvatskoj?

Piše Srećko Matić

Sebastijan Leber je hteo da piše o migrantima koji iz BiH prelaze u Hrvatsku. Ali, hrvatska policija ga je privela i optužila za krijumčarenje ljudi. Besmislica, kaže novinar, i opisuje dan u pritvoru i „proces“.

22. nov 2021.

Nemački novinar uhapšen dok je s migrantima prelazio hrvatsku granicu

Hina
IZVOR N1

Policija je u petak u ilegalnom ulasku iz BiH u Hrvatsku zatekla kod Cetingrada osam stranaca među kojima i nemačkog novinara (44) kojem se u subotu sudilo i za ilegalan ulazak i za krijumčarenje ljudima ali ga je sud kaznio samo za ilegalan ulazak u RH, saopštila je PU karlovačka.

19. nov 2021.

Prakse native advertisinga u profesionalnim medijima u BiH

Piše Vuk Vučetić

Osnovno pravilo savremenog društva glasi “biti znači biti primjećen”. To dobro znaju i oglašivači koji se u eri informacione gužve moraju dovijati na različite načine kako bi bili vidljiviji. Danas više nije dovoljno zakupiti neki veliki bilbord u gradu ili medijski prostor u udarnom terminu na televiziji kao i naslovnicu neke novine. Sada je potrebno…

Send this to a friend