09. jan 2022.

Udar na slobodu medija, izvinio sam se zbog Šešeljevog nastupa

Glavni urednik beogradske televizije "Happy" Milomir Marić rekao je Portalu RTCG da se odlukom Savjeta AEM o zabrani emitovanja pojedinih emisija te televizije udara na slobodu medija, te da nekom u Crnoj Gori na istaknutoj poziciji očigledno nije drago što je ta televizijska kuća najgledanija. On je, komentarišući odluku Savjeta Agencije za elektronske medije (AEM) da na šest mjeseci zabrani emitovanje pojedinih emisija televizije "Happy", kazao da je mislio kako su u Crnoj Gori došla neka nova vremena, ali se, kako kaže, izgleda prevario.

Foto: Youtube screenshot, Jutarnji Program TV HAPPY

Marić je rekao da je očigledno regulatorno tijelo Crne Gore odlučilo da im poželi srećan Božić tako što je nametnulo zabranu emitovanja programa na šest mjeseci.

„Pozdravljam ja te evropske promjene u Crnoj Gori, na planu rada i elana, posebno što je ranije bilo nezamislivo da u Crnoj Gori neko radi za Božić i donosi sudbonosne odluke kojima se narušava sloboda medija. Izgleda da su, evo, odlučili da nam požele srećan Božić tako što će da nam zabrane emitovanje programa na šest mjeseci“, kazao je Marić.

On je istakao da nikada nije bio neko ko politički podržava Vojislava Šešelja.

„I kada je bio na vrhuncu slave i kada je imao najviše podrške građana, smatrao sam da njegove riječi vode srpski narod u nesreću. Sada kada on kao akter političkog života u Srbiji javno nastupa, mislio sam da mogu ostati gospodin pored njega, ali evo. Zbog svega izrečenog, ja sam uputio izvinjenje i to je svakako poznato. Međutim, iza ovoga se krije bijes što je televizija „Happy“ najgledanija u Crnoj Gori, i očito je da je sa nekog visokog mjesta došla naredba da se donese odluka o zabrani emitovanja njenog programa, da bi se stvari u Crnoj Gori vratile na staro“, podvukao je Marić.

On je rekao da je očito da se nekome u Crnoj Gori ne sviđa popularnost televizije „Happy“, posebno uoči predstojećih lokalnih izbora.

„Čini se da se zaboravilo da je u Crnoj Gori bilo litija i izbora, da je i tamo pao Berlinski zid, da je na izborima narod glasao za promjene, jer očito neko želi da stvari zadrži kakve su ranije bile. Ovo, naravno, nije prvi put da se televiziji ‘Happy’ izriče zabrana emitovanja programa u Crnoj Gori. Ja sam vraćen sa aerodroma, nije mi bilo dozvoljeno da uđem u Crnu Goru, kroz sve smo to prošli ali mislio sam da su u Crnoj Gori došla neka nova vremena, da politika više neće biti ista, da ipak vlast imaju sada neki drugi ljudi. Nažalost, izgleda ništa od toga“, kazao je Marić.

Podsjetimo, Savjet Agencije za elektronske medije na sjednici jutros donio je odluku da na šest mjeseci zabrani emitovanje programskog sadržaja „Dobro jutro Srbijo“. Na šest mjeseci zabranjeno je i emitovanje emisija „Vikend“, potom „Jutarnji“, zatim „Ćirilica“ i „Poslije ručka“.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend