
Foto: Marko Risović, SĆF
Slavko Ćuruvija fondacija, u saradnji sa novosadskim startapom Content Insights, održala je dvodnevnu radionicu za lokalne onlajn medije na kojoj su preneta znanja i iskustva o širenju uticaja na društvenim mrežama, efikasnom internet oglašavanju i analizi ponašanja publike.
Svim učesnicima su obezbeđene i besplatne jednogodišnje licence za korišćenje Content Insights. Radi se o jednom od najnaprednijih uredničkih alata u svetu, koji koriste i neke od najvećih medijskih kuća, kao što su Zidojče cajtung, Dejli mejl grupa, Klarin, Ringijer, dok razvoj ove platforme finansijski podržavaju i urednici Vašington posta, Volstrit džornala, Rojtersa i drugi.
Radionicu je otvorio Strahinja Čalović, stručnjak za društvene mreže i digitalne medije, koji je govorio o inovativnim načinima na koje lokalni mediji mogu da lociraju nove ciljne grupe, kao i o novim kanalima kroz koje mogu da plasiraju svoje sadržaje.
Đorđe Jančić, stručnjak za digitalni marketing i oglašavanje, novinarima i urednicima lokalnih medija približio je koncept onlajn oglašavanja, sa naglaskom na faktore koji ga čine optimalnim za medije.
Dragan Varagić, stručnjak za poslovnu primenu interneta, održao je detaljna predavanja o alatima za onlajn analitiku Google Analytics i Content Insights.
Radionica je održana zahvaljujući podršci američke Nacionalne zadužbine za demokratiju (NED).
Tabloidi brišu tekstove u kojima blate studente zato što moraju da dokažu da su tačni da im ne ugase portale
Novinarki KRIK-a otet telefon kojim je slikala Vučićevog sina u društvu huligana, policija se povukla
Ubistvo u Ulici Slavka Ćuruvije
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.