Američki telekomunikacioni džinovi AT&T i „Verajzon” povući će većinu oglasa sa nekih servisa „Gugla”, pridružujući se velikoj grupi kompanija koje su mu već okrenule leđa zbog načina na koji algoritmi plasiraju oglase.
Posle otkrića londonskog „Tajmsa” da se uz snimke na „Jutjubu” koji promovišu mržnju i rasizam, pojavljuju oglasi uglednih kompanija pa čak i britanskih vladinih organizacija, usledila je žestoka reakcija. Predstavnici britanske vlade optužili su američku internet kompaniju da profitira na mržnji, jer deo novca od oglasa odlazi i autorima sadržaja, u ovom slučaju ekstremistima.
Povlačenje reklama početkom sedmice najavili su „Marks end Spenser”, „Vodafon” i druge velike kompanije i banke, ali i ugledni britanski list „Gardijan”. Raskid saradnje nije potpun, jer se ne odnosi na oglase plasirane pored rezultata pretrage. Svi su upozorili da neće davati oglase prvenstveno na „Jutjubu” dok ih „Gugl” kao vlasnik ovog sajta ne uveri da se problem neće ponoviti.
Ceo tekst pročitajte na sajtu lista „Politika”
Autor: J. J. K.
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.