15. nov 2022.

Evo kako ruska državna televizija izvještava o povlačenju Rusa iz Hersona

Prošlog tjedna ruske trupe su se povukle iz Hersona na jugu Ukrajine i sa zapadne obale Dnjepra. Povlačenje Rusa iz tih dijelova predstavljeno je kao velika pobjeda za Ukrajinu, što je vjerojatno bilo nezgodno za ruskog predsjednika Vladimira Putina, piše Sky News.

Herson je bio jedini veći ukrajinski grad koji su Putinove snage uspjele zauzeti tijekom gotovo 10 mjeseci rata. Zbog toga je zanimljivo vidjeti kako Rusi prikazuju vijesti svom stanovništvu.

Kako je prikazano povlačenje Rusa u ruskim državnim medijima?

Novinar BBC-ja Francis Scarr, koji prati rusku državnu televiziju, kaže da se ne govori otvoreno o povlačenju. U izvještajima se kaže samo da su se trupe pomaknule sa zapadne strane na istočnu obalu rijeke Dnjepar. Novinar je primijetio ovakav pristup temi povlačenja u dvije informativne emisije ruske televizije – na NTV-u i na Kanalu 1.

Scarr je naveo da je NTV započeo sa zaokruživanjem navodnih ruskih uspjeha u Donbasu prije nego što je iznio detalje ukrajinskih gubitaka oko Hersona. Rusko povlačenje iz Hersona je na NTV-u opisano kao „teška, ali po mišljenju vojske neophodna odluka“. Kanal 1 je povlačenje iz Hersona spomenuo tek u 11. minuti programa. Zatim je kratko pisalo da su ruske trupe „organizirano preraspoređene na lijevu obalu Dnjepra“.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend