29. jul 2021.

Fejsbuk počinje da ograničava reklame koje ciljaju tinejdžere

Kompanija Fejsbuk je saopštila da više neće dozvoljavati oglašivačima da ciljaju one od 18 godina i mlađe na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim veb lokacijama.

Foto: Pixabay

Nova politika, koja se takođe odnosi na Instagram i Facebook messsenger, još uvek dozvoljava ciljanje tinejdžera, ali samo na osnovu starosti, pola i lokacije, prenosi Glas Amerike.

Starosne granice mogu se razlikovati u zavisnosti od zemlje, a iz Fejsbuka navode da će nova politika početi za nekoliko nedelja.

„Već dajemo ljudima načine da nam kažu da radije ne bi videli oglase na osnovu svojih interesa ili na osnovu svojih aktivnosti na drugim veb lokacijama i u aplikacijama, na primer putem kontrola u našim podešavanjima oglasa“, navodi se u saopštenju Fejsbuka, u kom se najavljuje nova politika oglašavanja.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend