Niz velikih kompanija, marketinških firmi i britanskih vladinih organizacija povukli su oglase sa „Jutjuba” i drugih „Guglovih” platformi ili planiraju da to urade posle otkrića da se reklame pojavljuju pored ekstremističkih sadržaja.
Lanac konfekcije „Marks end Spenser”, televizija Skaj, telekomunikacioni džin „Vodafon” i tri velike banke pridružili su se rastućoj listi onih koji ne žele da rizikuju da se njihovo ime pojavi uz video-snimke čiji autori promovišu ekstremizam i po poslovnom modelu „Jutjuba” uzimaju deo oglasnog kolača. Na svakih hiljadu klikova na oglas, autor snimka uz koji se oglas pojavljuje zaradi oko šest funti, što je po proceni stručnjaka ekstremistima moglo da donese 250.000 funti (288.000 evra).
Reklame su se između ostalog pojavljivale uz snimke bivšeg vođe Kju-kluks-klana Dejvida Djuka, piše „Gardijan”, i sam među onima koji su povukli oglase sa „Gugla” kada je na problem ukazalo istraživanje novinara londonskog „Tajmsa”.
Ceo tekst pročitajte na sajtu lista „Politika”
Autor: J. J. K.
[povezaneprice]
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Novi rijaliti na Pinku pred presudu za ubistvo Slavka Ćuruvije: Ponižavanje žrtve i relativizacija tragedije novinara koga je ubila država
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.