09. feb 2022.

Russia Today uputio žalbu sudu zbog zabrane emitovanja u Njemačkoj

Evropska unija osudila je odluku Rusije da zatvori moskovski ured njemačkog javnog emitera DW.

Ruska državna televizija Russia Today (RT) saopćila je u srijedu da je podnijela žalbu njemačkom sudu zbog odluke da joj se zabrani emitovanje u Njemačkoj te traže poništenje te odluke. RT je zabranu Njemačke nazvao “nezakonitom” i rekao da očekuje njeno poništenje.
Rusija je na odluku Njemačke reagovala tako što je zabranila emitovanje njemačkog emitera Deutsche Wellea (DW) u Rusiji nakon čega je rusko Ministarstvo vanjskih poslova saopštilo da će dopisnicima DW-a  biti oduzete pres-akreditacije a bit će zatvoren i njihov ured u Rusiji te će biti zabranjeno emitovanje na njemačkom jeziku na ruskoj satelitskoj televiziji u bliskoj budućnosti. Rekli su i da je ovo “prva faza njenih mjera odmazde”.
Evropska unija osudila je odluku Rusije da zatvori moskovski ured njemačkog javnog emitera DW.
Portparol EU Peter Stano za vanjsku politiku rekao je da je potez Moskve “neprihvatljiv i da nema opravdanja”.
“Ovo su zaista loše vijesti i loš razvoj događaja”, rekao je Stano, misleći na tenzije između Zapada i Rusije oko Ukrajine.
“To nažalost još jednom ilustruje njihovo trajno kršenje slobode medija i njihov prezir prema nezavisnosti medija”, dodao je.
Euronews navodi da se prvi put u ruskoj historiji nakon Sovjetskog Saveza dešava da jednom velikom zapadnom mediju bude zabranjen rad.
Njemačka vlada se žalila na mjere Rusije i pozvala na “deeskalaciju”.
Podsjetimo, Savezno regulatorno tijelo za elektronske medije Njemačke zatražilo je od ruske državne televizije Russia Today da prekine emitovanje servisa RT DE na njemačkom jeziku.
Komisija za odobrenja i nadzor (ZAK) je saopštila da RT nije tražila licencu za emitovanje u Njemačkoj i da stoga nema pravo da na njenoj teritoriji emituje televizijski program. ZAK je pozvala RT da se eventualno obrati sudu i zatraži reviziju odluke, odnosno da se o njoj izjasni.
Pozivajući se na licencu regulatornog tijela u Srbiji, RT je sredinom decembra na više kanala, na internetu i satelitski, počela da emituje program vijesti na njemačkom.
Njemačke vlasti su prošle sedmice zabranile emitovanje RT DE rekavši da je njegova licenca regulatornog tijela Srbije nevažeća u Njemačkoj.
Ovaj spor emitera je dodatno pogoršao odnose koji su već pod pritiskom zbog pokretanja podmorskog gasovoda Sjeverni tok 2 od Rusije do Njemačke, za šta je potrebno odobrenje njemačkog regulatora, podsjećaju iz Reutersa.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend