Kompanija kaže da „AI omogućava neverovatne kreativne mogućnosti, ali može zbuniti ili zavesti gledaoce ako ne znaju da je taj sadržaj nastao pomoću veštačke inteligencije, stoga označavanje može pomoći da do toga ne dođe i već duže od godinu dana zahtevamo od kreatora tog sadržaja koji izgleda stvarno da i oni to urade“.
Kompanija je rekla da ima tehnologiju pomoću koje trenutno automatski prepoznaje delo AI i označava ga kao takvo.
TikTok je saopštio da to od danas čini sa slikama i video-snimcima, a uskoro će i sa audio-sadržajem.
TikTok je rekao da su oni prva platforma za deljenje videa koja primenjuje akreditive i da će se pridružiti Inicijativi za autentičnost sadržaja koju vodi kompanija „Adobe“ da bi pomogao da se pogura usvajanje standarda u čitavoj delatnosti društvenih mreža.
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Šta je pseudonovinarstvo: Nadrinovinari i ostali Vučićevi(ći)
Žene koje su progovorile o seksualnom zlostavljanju: Kakve posledice ostavljaju senzacionalističko izveštavanje i javni sudski postupak?
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.