13. dec 2022.

Igor Žeželj, vlasnik Kurira, preuzeo i sajt Euractiv.rs o EU integracijama

Piše Milica Ljubičić

Medijskom carstvu Igora Žeželja, vlasnika više medija među kojima je najuticajniji dnevni list Kurir, odnedavno se pridružio i sajt Euractiv.rs. Sajt je „filijala” medijske kuće Euractiv iz Brisela koja je, nakon 12 godina saradnje sa agencijom Beta, odlučila da za novog partnera uzme Žeželjevu firmu. Reč je, inače, o portalu koji je informisao domaću publiku o dešavanjima u EU, ali i evropsku publiku o relevantnim dešavanjima iz Srbije uključujući i afere poput Savamale, korupciji, pritiscima na medije, otkrićima istraživačkih novinara. Iz centrale u Briselu za Raskrikavanje nisu želeli da odgovore na pitanje zašto su, za saradnju uzeli firmu koja u svom portfoliju ima prorežimski tabloid, a o svojim motivima za preuzimanje sajta o EU integracijama nije želeo da govori ni Žeželj.

28. jul 2022.

Odgovor Igora Žeželja

Povodom informacija iznetih u tekstu "Judita Popović, članica Saveta REM-a: Vlasnik Kurira Igor Žeželj me je opsovao". objavljujemo bez ikakvih izmena odgovor koji je danas stigao od Igora Žeželja:

15. jul 2022.

Adrija medija preti tužbom protiv Cenzolovke zato što je prenela izjavu Judite Popović u kojoj tvrdi da ju je vlasnik Kurira opsovao

Piše Adrija medija info

U tekstu pod naslovom „'Objektivni i profesionalni' mediji nastavljaju negativnu kampanju protiv Kurira i njegovog vlasnika, primer kako spinuje Cenzolovka“, dobili smo saopštenje Adrija medije, u kome se tvrdi i to da je Cenzolovka na svom Tviter nalogu objavila da je Igor Žeželj, vlasnik ovog tabloida, opsovao Juditu Popović iz REM-a. Ne pominje se činjenica da su to reči gospođe Popović, koje je Cenzolovka prenela

19. dec 2020.

N1: Vučić da objavi koliko Telekom plaća za kablovske kanale Pinka, Prve, Kurira

IZVOR N1

Objašnjavajući medijsku situaciju u Srbiji u gostovanju na TV Prva, predsednik Srbije Aleksandar Vučić nekoliko puta je ustvrdio da je za emitovanje N1 u kablovskom sistemu Telekoma Srbija tražen reket od 20 miliona evra i da je odbijena ponuda da se emituje pod istim uslovima kao i ostali kanali. Rekao je da 24 sata vodimo kampanju protiv njega i da N1 nije komercijalna TV, da ne zarađuje novac i da postoji da bi vodila kampanju protiv njega.

24. nov 2020.

Komisija za zaštitu konkurencije da preispita prodaju Kurira

Piše Jelena Veljković
IZVOR Javno

Komisija bi po službenoj dužnosti morala da pokrene proces ponavljanja postupka o koncentraciji između Adria Media Group i Monda zbog novih činjenica koje produbljuju sumnje da je pravi kupac izdavača Kurira zapravo državni Telekom, kažu sagovornici BIRN-a 

18. nov 2020.

Ugovor Telekoma i Žeželja: Javnost čeka Savet, Savet čeka Vladu

Piše Maja Đurić
IZVOR N1

Iako je još 25. avgusta Stranka slobode i pravde dostavila Savetu za borbu protiv korupcije dokumentaciju koja, kako su tada saopštili, pokazuje da je ugovor između Telekoma Srbija i firme "Wirless Media" Igora Žeželja štetan za građane i državu Srbiju, Savet se o ugovoru još nije oglasio. Tvrde da je na potezu Vlada od koje čekuju dodatnu dokumentaciju. Uveravaju da će javnost biti obaveštena kada Savet završi svoja razmatranja. Pojedini stručnjaci, ipak, smatraju da je na delu opstrukcija rada Saveta.

16. sep 2020.

Zid ćutanja u Savetu i tužilaštvu o ugovoru Telekoma i Žeželja, nema ni sednice

Piše Petar Gajić
IZVOR N1

Članica Saveta za borbu protiv korupcije Jelisaveta Vasilić potvrdila je za N1 da je napisala i poslala ostalim članovima Saveta mišljenje o ugovoru o saradnji Telekoma i kompanije Wireless media u vlasništvu biznismena Igora Žeželja. Međutim, potpredsednik Saveta za borbu protiv korupcije Miroslav Milićević još nije zakazao sednicu na kojoj bi se raspravljalo o tom ugovoru po kome je državna kompanija isplatila privatnoj firmi 38 miliona evra.

04. sep 2020.

Savet se ne izjašnjava o ugovoru Žeželja i Telekoma, okviran rok ili otezanje?

Piše Mladen Savatović
IZVOR N1

Iako je prošle nedelje televiziji N1 u Savetu za borbu protiv korupcije rečeno da će njegovi članovi za sedam dana doneti odluku da li je ugovor između Vajrles medije Igora Žeželja i državnog Telekoma - koruptivan ili ne, to se nije dogodilo. U tom telu kažu - dat je okviran rok. Savet takođe još uvek nije usvojio niti odbacio izveštaj njegove članice Jelisavete Vasilić o poslovanju Telekoma, pa se postavlja pitanje - da li je reč o opravdanom odlaganju ili namernom odugovlačenju? Iz Saveta stiže odgovor - o svemu ćemo se sigurno izjasniti.

25. avg 2020.

Tepić: Telekom Žeželju platio batine za kontrolu medija, Savet sad da se izjasni

IZVOR N1

Potpredsednica SSP Marinika Tepić kaže da je ugovor koji je pokazala javnosti juče, a prema kome je Telekom Srbija "isfinansirao Igora Žeželja sa 38 miliona evra", dokaz plaćanja batine za kontrolu i disciplinovanje medija u Srbiji. Tepićeva navodi da su u junu 2019. godine sve rate iz ugovora završene i da je sve isplaćeno. Dodaje i da Savet za borbu protiv korupcije može sada da se izjasni. Advokat Vladimir Todorić ukazuje na odredbe u ugovoru koje daju "neverovatna prava Telekomu", ocenjujući da su se u njemu sprdali sa zdavom logikom.

24. avg 2020.

Tepić tvrdi da ima dokaze protiv Telekoma, Brnabić poručuje – lažne afere

Piše Vanja Đurić
IZVOR N1

Marinika Tepić je prvo tvrdila, a sada ispred Telekoma i donela ugovor za koji kaže da dokazuje kako ta firma daje pare svih građana. Potpredsednica Stranke slobode i pravde pokazala je novinarima ugovor sklopljen između Telekoma i firme Vajerles medija, iza koje stoji vlasnik Kurira Igor Žeželj. Iz ugovora se vidi da se Telekom obavezuje da tom preduzeću isplati ukupno 37 miliona i 900 hiljada evra, što je novac kojim se, kako to vide opozicioni političari, kupuju mediji u Srbiji. U Telekomu ove navode i dalje tumače kao brutalnu kampanju.

17. apr 2020.

Ko je Igoru Žeželju dao 10 miliona evra pre kupovine Kurira

Piše Mladen Savatović
IZVOR N1

Provladin tabloid Kurir iz štampanog i internet izdanja zvanično prelazi i na male ekrane. Regulatorno telo za elektronske medije dozvolilo je pružanje usluga kompaniji Adria Media Group Igora Žeželja, a pre dva dana televizija je upisana i u Agenciji za privredne registre. Dozvola je dobijena u vreme vanrednog stanja, iako je REM rekao da će donositi samo hithe odluke. Ali, kako je ova kompanija finansirala svoju medijsku ekspanziju?