19. sep 2018.

Tasovac: Borba protiv rijalitija osuđena na neuspeh

IZVOR N1

Direktor Beogradske filharmonije Ivan Tasovac ocenio je da je direktna borba protiv rijalitija, koju je pokrenuo ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević, osuđena na neuspeh zato što "mehanizam društvenog sablažnjavanja upravo daje vetar u leđa i vidljivost rijalitijima".

18. sep 2018.

Vukosavljević: Pretplate za rijaliti

IZVOR Danas

Ministar kulture i informisanja Srbije Vladan Vukosavljević založio se večeras da rijaliti programi budu predmet posebne pretplate i naglasio da mu smeta što se sada emituju na kanalima sa nacionalnom frekvencijom.

29. maj 2018.

Milioni sa medijskih konkursa za Srpski Telegraf i Informer

Piše Anđela Milivojević
IZVOR CINS

Provladini tabloidi Srpski telegraf i Informer dobili su ukupno 23,05 miliona dinara kroz konkurse za medije, uprkos čestom kršenju Kodeksa novinara Srbije. Komisije koje su odlučivale o dodeli novca zanemarivale su opomene koje im je izricao Savet za štampu

16. avg 2017.

AOM: Upravni sud potvrdio nezakonitost odluke Ivana Tasovca

Asocijacija onlajn medija smatra da je presuda Upravnog suda u Nišu, kojom se poništava prošlogodišnja odluka Ivana Tasovca da portalu Južne vesti dodeli manji iznos od onoga koji je predložila konkursna komisija – samo još jedan dokaz da je tadašnji ministar tom odlukom ne samo prekršio, već i obesmislio Zakon o javnom informisanju i medijima.

16. avg 2017.

Upravni sud po tužbi Južnih vesti poništio rešenje Tasovca

Piše K. Kovač
IZVOR UNS

Upravni sud doneo je krajem juna presudu kojom se zbog povrede pravila postupka poništava deo prošlogodišnjeg Rešenja o raspodeli sredstava za internet medije Ministarstva kulture i informisanja kojim je portalu Južne vesti iz Niša dodeljeno milion dinara. Sud je, u presudi u koju je UNS imao uvid, Ministarstvu naložio da o tome ponovo odluči, kao i da Južnim vestima naknadi troškove upravnog spora u iznosu od 26.290 dinara.

02. apr 2017.

List Danas kažnjen po tužbi Tasovca

IZVOR Danas

Prekršajni sud u Beogradu kaznio je dnevni list Danas sa 59.000 dinara, po tužbi bivšeg ministra kulture i informisanja Ivana Tasovca, zbog toga što naslovna strana od 12. februara 2015. godine nije u potpunosti bila crno-bela.

Send this to a friend