26. jul 2021.

Nacionalnu frekvenciju REM dodelio Radiju Cherry, koji ne emituje program, a iza kojeg stoji firma koja se bavi bojama

Piše Ivana Predić

Nije poznato kada će program novog nacionalnog radija startovati, ali iz firme Kolorton print, koja se bavi proizvodnjom sredstava za pripremanje boja i pigmenata, najavljuju da su im ciljna grupa „mladi duhom od 7 do 77 godina“. Iako ta firma nema nikakvog iskustva sa medijima, na konkursu je pobedila mnogo iskusniju i poznatiju radijsku konkurenciju

23. jul 2021.

Pink i Hepi privesti zakonu i oduzeti im privilegije

Piše Lidija Valtner
IZVOR Danas

Dok opozcija u međustranačkom dijalogu o poboljšanju izbornih uslova akcenat stavlja na javne servise, postavlja se pitanje da li se ona uopšte bavi televizijama sa nacionalnom frekvencijom, koje, poput Pinka i Hepija, možda čak i više zagađuju javnu scenu i prostor, a koriste javno dobro te bi zbog toga morale da poštuju zakone i pravila.

11. maj 2021.

Gojković o nacionalnoj frekvenciji: Đilas ima opasne predloge

FoNet, TV Pink
IZVOR N1

Povodom zahteva lidera Stranke slobode i pravde (SSP), na virtuelnom sastanku sa evroparlamentarcima o poboljšanju izbornih uslova, da se Javni servis oslobodi političkog uticaja i da se "dodeli još jedna slobodna frekvencija koja postoji, televiziji koja bi se profesionalno bavila svojim poslom", ministarka kulture i informisanja Maja Gojković u tome vidi loše namere lidera te stranke Dragana Đilasa.

07. mar 2021.

U televizijskim vestima bez političkog pluralizma

IZVOR CRTA

U poslednjih sedam meseci, od kada su proglašeni zvanični rezultati parlamentarnih izbora u julu 2020. godine do početka međustranačkog dijaloga 1. marta 2021. godine, stranke u vlasti su bile ubedljivo najzastupljenije u centralnim informativnim emisijama televizija sa nacionalnom pokrivenošću dok su opozicione stranke bile jedva vidljive, pokazuje Crtina analiza medijskog sadržaja. Istraživanjem su obuhvaćene centralne informativne emisije RTS, Pink, Prva, Happy i B92. 

08. feb 2021.

Sve “Hepi” bljuvotine: Kako ova TV i dalje ima frekvenciju?

IZVOR Nova.rs

Televiziji Hepi će 2022. godine isteći dozvola za emitovanje programa na nacionalnoj frekvenciji, o čemu je za Nova.rs pričala i članica Saveta Regulatornog tela za elektronske medije Višnja Aranđelović. S obzirom na to kakav se sadržaj emituje na ovoj televiziji, pravo je iznenađenje da Hepiju još uvek nije oduzeta nacionalna frekvencija, a za građane Srbije, još veće iznenađenje će biti ukoliko po isteku roka ovaj emiter ponovo dobije istu dozvolu.

31. jul 2020.

14 godina Pink, Hepi, Prva i O2 krše zakon i rade šta hoće. REM to konstatuje i – pravi se mrtav

Piše Ivana Predić

Rijaliti i informativni programi najzastupljeniji su na najvećim komercijalnim televizijama, dok nauke, kulture, obrazovanja i dečjeg programa uglavnom nema ni u tragovima. Ne samo što time krše zakon i bezobzirno ignorišu interes društva nego ne poštuju ni sopstvene elaborate na osnovu kojih su dobili nacionalnu frekvenciju

05. mar 2020.

N1 može besplatno, ali sa nacionalnom frekvencijom

Piše Petar Gajić
IZVOR N1

Gostujući na Pink televiziji predsednik Srbije govorio je o svim gorućim temama. O izborima koji slede, o migrantskoj krizi, kao i o razgovorima koje je imao u Beloj kući pre dva dana. Međutim, uz goruće teme govorio je i o N1 - detaljno komentarišući emisije, ali i gledanost naše televizije.

04. mar 2020.

DPS: Šešelj na televiziji pozvao na ubistvo i linč Mila Đukanovića

FoNet
IZVOR N1

"Osuđeni ratni zločinac Vojislav Šešelj pozvao je na ubistvo i linč predsednika Crne Gore Mila Đukanovića, u programu beogradske TV s nacionalnom frekvencijom", saopštila je crnogorska vladajuća Demokratska partija socijalista i ocenila da je žalosno da organi u Srbiji, pre svih regulatorna tela, smatraju da poziv na ubistvo spada u javno informisanje.

28. feb 2020.

Analiza: Mediji u Srbiji „u muškim cipelama“, a javni interes nije u fokusu

Piše Nataša Kovačev
IZVOR N1

Disbalans u odabiru tema, sagovornika i pola - tom rečenicom u Novosadskoj novinarskoj školi opisuju program javnih servisa i komercijalniih televizija sa nacionalnom frekvencijom, koji su nadgledali u proteklih par meseci. Dodaju i da su mediji u Srbiji u muškim cipelama, budući da čak i javni servisi, u svoje informativne emisije retko uključuju žene, decu i marginalizovane grupe.

27. dec 2019.

BIRODI: Vučić dominantno pozitivno predstavljen na nacionalnim televizijama

IZVOR N1

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) je od 1. septembra do 30. novembra 2019. godine sproveo monitoring izveštavanja televizija RTS, Pink, Prva, O2, Happy i N1 u okviru centralnih informativnih emisija, gde je ukupno vreme predstavljanja predsednika Srbije Aleksandra Vučića u navedenom periodu iznosilo više od 33 sata.

Send this to a friend