18. feb 2021.

„Telenor Srbija“ tuži „Junajted grupu“ za nelojalnu konkurenciju

Kompanija Telenor Srbija podnela je nadležnim sudskim organima u Srbiji tužbu zbog, kako je saopštila, nepoštene tržišne utakmice protiv povezanih firmi Junajted grupe B. V. Holandija, Srpske kablovske mreže d.o.o. Beograd, Adrija njuz s.a.r.l. Luksemburg i Adrija njuz d.o.o. Beograd.

Snimak ekrana, N1

„Telenor“ u saopštenju ocenjuje da ova grupacija kompanija, počev od 25. januara 2021. godine sprovodi neistinitu i intenzivnu medijsku kampanju, koristeći medije u svom vlasništvu N1 i Nova S, čime nastoji da spreči ili oteža ulazak „Telenora“ kao novog konkurenta na tržištu distribucije medijskog sadržaja.

U saopštenju, „Telenor“ podseća da „Junajted grupa“ i „SBB“ imaju većinski položaj na tržištu distribucije medijskih sadržaja od 46,1 odsto, dok „Telenor“ tek treba da uđe na ovo tržište, i to nakon što nadležni organi Srbije, kako navode, nezavisno, stručno i nepristrasno donesu odluku.

„Telenor Srbija“ ističe da su potpisani ugovori o zakupu „Telekomove“ infrastrukture u potpunosti u skladu sa zakonima Srbije i da u njima nema naznaka narušavanja konkurentnosti ili medijskog pluralizma u Srbiji.

Kako je navedeno, „Telenor Srbija“ je do sad dva puta bezuspešno tražio od „Junajted grupe“ ponudu za distribuciju kanala koji su u vlasništvu ili čijim pravima raspolaže ova grupacija, jer je ambicija kompanije da u budućoj ponudi ima što širi mogući izbor kanala, uključujući Novu S, N1, Sport klub i ostale.

„Kao i prethodna tužba koju je kompanija Telenor Srbija podnela za nadoknadu štete, i tužba za nelojalnu konkurenciju usmerena je protiv kompanija koje su kreatori medijske kampanje. Tužbom za nelojalnu konkurenciju zahteva se da se firmama u vlasništvu Junajted grupe takvo delovanje onemogući, jer se njime krše zakonske norme i dobri poslovni običaji, i da sudska presuda bude objavljena u sredstvima javnog informisanja.“

Takođe, „Telenor“ navodi da će naknadno opredeliti visinu štete koju je pretrpeo zbog nelojalne tržišne utakmice.

Zbog intenzivne medijske kampanje i optužbi sa kojima se suočava, „Telenor“ je, kako navode u toj kompaniji, bio prinuđen da preduzme pravne akcije kako bi zaštitio svoju reputaciju.

U kompaniji veruju da će od sada nastaviti da se na tržištu takmiči relevantnim ponudama koje korisnici vrednuju, kao što je činila tokom petnaest godina poslovanja na srpskom tržištu, navedeno je u saopštenju.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend