04. dec 2014.

Potpuna cenzura i medijska blokada: Niti jedan medij ne smije pisati o Josipovićevim aferama

neekskluzivnojosipovicIvo Josipović u „hrvatskim“ je medijima nedodirljiv. Nikako drugačije ne može se objasniti činjenica da niti u jednom nacionalnom mediju nije bilo prostora za jednu od najvećih afera u zadnjih nekoliko godina. 

 

Index je, podsjećamo, u četvrtak otkrio da je Marko Vojković, bliski prijatelj Ive Josipovića od ZAMP-a u samo godinu dana dobio 17 milijuna kuna. Radi se o transakciji koju je istraživala i Porezna uprava, a očekuje se i reakcija DORH-a, s obzirom da je bivša djelatnica Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo podnijela kaznenu prijavu zbog „neovlaštenog kolektivnog ostvarivanja prava“. Ovu temu niti jednim slovom spomenuo nije niti jedan od „hrvatskih“ portala u stranom vlasništvu, niti jedne dnevne novine, niti jedna tv kuća. Temu nije spomenuo niti predsjednik Josipović, niti da je potvrdi i objasni, niti da je demantira.

Činjenica da Josipovićev prijatelj izvlači ogromne svote novca preko ZAMP-a nije bila zanimljiva nikome osim Indexu.

Činjenica da Josipovićev prijatelj izvlači ogromne svote novca preko ZAMP-a nije bila zanimljiva nikome osim Indexu. Niti jedna od tri nacionalne televizije u svojim informativnim emisijama nije izvijestila o Josipovićevoj aferi. 

Iz HRT-a nam je u petak samo kratko poručeno da tu temu za sada nisu obrađivali, a nisu mogli kazati ni hoće li se njome baviti narednih dana. Ivan Lovreček, glavni urednik RTL-ovog informativnog programa, kazao nam je da je RTL pratio priču oko ZAMP-a, te podsjetio da su to pitanje Josipoviću postavili i u nedavnom intervjuu. Najavio je da će se RTL vjerojatno ZAMP-om i Josipovićem baviti i narednih dana. 

S Nove TV, pak, nikakav odgovor nismo dobili. Siniša Svilan zatražio je da mu upit pošaljemo e-mailom, ali odgovor je izostao pa nismo saznali zbog čega urednicima Nove TV „afera ZAMP“ nije dovoljno relevantna da je uvrste u program. 

Odgovor na pitanje zbog čega ignoriraju Josipovićevu aferu nismo dobili ni od dnevnih listova, iako smo upite poslali na adrese glavnih urednika Jutarnjeg lista, Večernjeg lista, Slobodne Dalmacije i Novog lista. Mladena Plešea, glavnog urednika Jutarnjeg lista, uspjeli smo tek kratko dobiti na telefon, ali nakon što je prilikom prvog poziva veza prekinuta, više se nije javljao.  

Index o ovoj temi ne namjerava prestati pisati, i zajedno sa svojih gotovo pola milijuna čitatelja dnevno, inzistira na očitovanju predsjednika Josipovića.

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

*

Send this to a friend