04. dec 2018.

Apelacioni sud PONOVO naložio vraćanje Arežine na mesto direktora programa RTV

Apelacioni sud u Novom Sadu naložio je, po drugi put za godinu dana, Radio-televiziji Vojvodine da vrati Slobodana Arežinu na mesto direktora programa te medijske kuće, saznaje Cenzolovka

Slobodan Arežina ispred suda u Novom Sadu (foto: Denis Kolundžija / Cenzolovka)

Pravosnažnom presudom donetom 26. oktobra, a koja je danas, kako doznajemo, uručena strankama u postupku, potvrđena je presuda Osnovnog suda u Novom Sadu od 28. maja, kojom je poništeno rešenje generalnog direktora RTV o proglašenju Arežine za tehnološki višak, kao i rešenje Upravnog odbora RTV o njegovom razrešenju s mesta direktora programa.

Takođe je poništen aneks ugovora o radu kojim je Arežina premešten na drugo radno mesto.

Povezane priče

U izjavi za Cenzolovku Slobodan Arežina ocenjuje da se ovom presudom pokazalo da se „zakoni moraju poštovati i da se ne smeju gaziti“.

„Pokazalo se i to da kad želiš da se boriš za svoja načela i prava, moraš da budeš uporan“, naveo je dva puta smenjeni direktor programa RTV.

On, međutim, nije želeo da anticipira poteze svoje matične kuće nakon poslednje presude Apelacionog suda.

„Neizvesno je kako će se sve to dalje razvijati, imajući u vidu njihovo ranije postupanje“, rekao je Arežina.

On je, podsetimo, i krajem prošle godine, takođe po presudi Apelacionog suda u Novom Sadu, bio vraćen na mesto direktora programa RTV, ali, ispostaviće se, tek formalno. Funkciju na koju je vraćen već je pola godina obavljala Sonja Kokotović Zečević, a kako pokrajinski javni servis nije imao nameru da je se reši, posle svega nekoliko nedelja Arežina je najpre bio proglašen za tehnološki višak, a potom – po drugi put – bio smenjen s mesta direktora programa, uz ponudu da pređe na novo-staro radno mesto u okviru RTV. Kao i posle smene u maju 2016. godine, tužio je RTV i tražio poništaj rešenja o smeni. Sve u svemu, po dva puta su Osnovni sud i Apelacioni sud donosili presude u njegovu korist.

U poslednjoj presudi Apelacionog suda, u koju je Cenzolovka imala uvid, navodi se da je Arežina „protivno zakonu razrešen s funkcije (direktora programa) i time nezakonito premešten navedenim aneksom ugovora, pri činjenici da mu mandat na funkciji direktora nije istekao“.

Odbijajući žalbu RTV na prvostepenu presudu i ovu potvrđujući, Apelacioni sud je zaključio da je „pravilna i odluka (Osnovnog suda) o obavezi tužene da vrati tužioca na poslove direktora što je posledica nezakonitosti odluke o razrešenju i aneksa ugovora o radu koja dovodi do potpune reintegracije tužioca i vraćanje na poslove za koje mandat nije istekao“.

Cenzolovka je uputila pitanja generalnom direktoru RTV Miodragu Koprivici o tome da li će RTV postupiti po presudi Apelacionog suda i kada se može očekivati da Arežina preuzme funkciju direktora programa te kuće.

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend