Ova lokalna samouprava, koja posle Niša ima najveći budžet za ove svrhe, već godinama najveći procenat sredstava od ukupnog predviđenog iznosa za medijske sadržaje dodeljuje uvek istom mediju – RTV Novi Pazar. Ovaj medij je tako 2024. godine dobio 32,2 miliona ili 82,5 odsto ukupnih sredstava za medijske projekte, godinu dana ranije 36,9 miliona ili 80,2 odsto, a 2022. godine 39,5 miliona ili 82,3 odsto.
Najveći deo „kolača“ RTV Novi Pazar od Grada Novog Pazara dobio je i 2021. godine – 46,9 miliona od 54 miliona, što je u procentima 86,85 odsto. Godine 2019. istom mediju pripalo je 45 miliona ili 70,3 odsto ukupnog budžeta, dok je taj procenat 2018. iznosio 86,7 odsto, tačnije 45,6 miliona od 52,6 miliona.
RTV Novi Pazar je rekorder po novcu dobijenim na javnim konkursima za projektno sufinansiranje na različitim nivoima vlasti u Srbiji.
Više podataka možete pronaći u ANEM-ovoj bazi medijskih konkursa.
Bezdušna ružičasta jutra: Televizije se naslađuju brutalnostima koje mame gledaoce - REM ih još hvali
Dezintegracija javnosti preko TV dnevnika: Gledaoci žive u različitim simboličkim realnostima
Novinarki KRIK-a otet telefon kojim je slikala Vučićevog sina u društvu huligana, policija se povukla
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.