19. mar 2021.

TV Pink i Vučićević moraju da plate zbog povrede časti i ugleda policajca

Apelacioni sud potvrdio je odluku Višeg suda da su TV Pink i vlasnik Informera Dragan J. Vučićević obavezani da isplate iznos od 150 hiljada dinara zbog povrede časti i ugleda policajca Dejana Tripkovića.

Naime, vlasnik Informera Dragan J. Vučićević je na TV Pink govorio uvredljivo o policajcu Tripkoviću, između ostalog nazivajući ga „šizofrenim policajcem“.

Podsetimo, Tripković je 2015. godine podneo krivičnu prijavu protiv tadašnjeg ministra unutrašnjih poslova Nebojše Stefanovića i državne sekretarke MUP-a Dijane Hrkalović zbog nezakonitog prisluškivanja i praćenja novinara.

Vučicević je posle toga rekao da policajac Dejan Tripković tom krivičnom prijavom pokušava da izazove haos u Srbiji i da rusi državu.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend