
Snimak ekrana, TVPink
Iako je rekla da ne može govoriti o toj izjavi jer je nije čula u potpunosti, Brnabić je istakla da je istina da Junajted medija ne plaća porez, ni naknade za korišćenje muzike, serija i filmova u Srbiji, jer u njoj samo reemituje program.
Na pitanje da li mediji van medijskog konglomerata bliskog vlasti mogu uopšte da dobiju nacionalnu frekvenciju, ona je kazala da nacionalne frekvencije ne daje ni ona, ni resorsni ministar, već nezavisno telo na koje se „svakodnevno od strane medija u okviru Junajted grupe, u vlasništvu (Dragana) Šolaka, vrši besprizorni pritisak da se izdaju nacionalne frekvencije ovom ili onom“.
Prema njenim rečima, istina nije targetiranje, jer, kako je rekla, kada govorite neistinu o nekome, onda je to targetiranje.
„Kada mediji u vlasništvu Dragana Šolaka recimo pričaju da je sin predsednika Aleksandra Vučića povezan sa kriminalnim klanovima i mafijom, to je neistina, targetiranje i crtanje mete na čelu“, rekla je Brnabić.
Ona je navela i primer da kada mediji govore da je međunarodna kompanija Aseko u vlasništvu njenog brata, „a znaju da je to neistina – to je targetiranje, napravljena tako da se neko diskredituje“.
Grozev: Vrednost FSB izveštaja o zvučnom oružju je nula, duboko je uvredljiv za svakog ko kritički razmišlja
Šta je pseudonovinarstvo: Nadrinovinari i ostali Vučićevi(ći)
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.