07. jun 2017.

Kurir: Zabranili nas na televizijama, BIA prati Rodića i urednike

kurirOtkako je dnevni list Kurir na naslovnoj strani objavio tekst o finansiranju „privatne vojske navijača preko Elektroprivrede Srbije“, Vučić se, prema oceni Rodića, „odlučio za svoj razrađeni mehanizam – cenzuru“.

„Svim medijima koji u programu imaju rubriku ‘pregled štampe’ i koji su do sada čitali šta objavljuje Kurir, stiglo je interno uputstvo iz kabineta da se svako pojavljivanje lista Kurir zaustavi“, tvrdi Rodić.

Kurir u zasebnom tekstu objavljenom na sajtu ovog dnevnog lista „saznaje“ i da je Vučić „naredio direktoru BIA Bratislavu Gašiću da stavi pod prismotru predsednika kompanije Aleksandra Rodića, kao i nekoliko članova uređivačkog kolegijuma, i da ih prisluškuje“.

[povezaneprice]

1 komentar za: “Kurir: Zabranili nas na televizijama, BIA prati Rodića i urednike

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend