11. nov 2018.

Urednik Informera Đilasu mora da plati 100.000 dinara

Viši sud u Beogradu doneo je presudu da Dragan J. Vučićević i "Insajder tim d.o.o", urednik i izdavač Informera, na ime povrede ugleda i časti isplate Draganu Đilasu, predsedavajućem Saveza za Srbiju, naknadu od 100.000 dinara sa troškovima sudskog postupka, saopštio je danas SzS

Tužba je protiv Vučićevića podneta jer je 20. oktobra prošle godine na stranicama Informera objavljeno „otvoreno pismo“ vlasnika TV Pink Željka Mitrovića, u kojem se na najgnusniji način, iznošenjem neistina, kleveta i pogrdnih reči, vredja Dragan Đilas, navedeno je u saopštenju.

„Uprkos procesima koje je Informer, kao i drugi tabloidni mediji, već gubio pred sudom, to nije odvratilo njegovog urednika Dragana J. Vučićevića od ove prljave prakse, već naprotiv – još više je intenzivirao dezinformisanje javnosti klevetanjem i uvredama na račun Dragana Đilasa. Kako bi bar neke koristi bilo od jezika mržnje koji vlast svakodnevno demonstrira i podstiče preko ovakvih tabloida, Đilas će novac i od ove naknade, kao i u ranijim slučajevima, uplatiti u humanitarne svrhe“, piše u saopštenju.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend