Direktor Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj (OECD) zadužen za obrazovanje i veštine Anderas Šlajher smatra bi škole trebalo da osiguraju da mladi ljudi budu u prilici dadebatuju o različitim stavovima i mišljenjima. „U prošlosti, kada vam je bila potrebna informacija, tražili ste odgovor u enciklopedijama i znali ste da je ona istinita“, podsetio je Šlajher, „dok danas svako ko koristi društvene mreže ili medijske sajtove mora biti sposoban da proceni informacije koje su mu date“.
Učenici mogu da uče o svetu oko sebe, da analiziraju ono što vide i čuju, da se angažuju u debatama kroz lekcije. To ne znači, dodao je Šlajher, da se uvode novi predmeti, već je potrebna nadgradnja veština u svim lekcijama, od nauke, do istorije.
Organizacija OECD sprovešće 2018. godine globalno testiranje petnaestogodišnjaka iz maternjeg jezika, matematike i prirodnih nauka, i uvesti ispit „globalnih kompetencija“, dok će rezultati biti objavljeni 2019. godine.
Rezultati tih procena u 70 država se vide kao veoma važni, a Šlajher navodi da će pokazati kapacitete mladih ljudi da vide svet iz drugačije perspektive, ceneći drugačije ideje i znanja o tome kako biti otvoren prema drugačijim kulturama, koje dobijaju na važnosti u sve povezanijem svetu.
Novi rijaliti na Pinku pred presudu za ubistvo Slavka Ćuruvije: Ponižavanje žrtve i relativizacija tragedije novinara koga je ubila država
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Kako u najezdi laži i gubitka poverenja u medije osnažiti informisanje u interesu građana i svest o značaju pouzdane vesti
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.