24. mar 2020.

REM odložio plaćanje naknada emiterima; vladajuća stranka najzastupljenija na Pinku, a najmanje na N1

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) doneo je odluku da se pružaocima medijskih usluga (PMU) od marta do maja ove godine odloži plaćanje mesečnih naknada, zbog vanrednog stanja izazvanog virusom korona, uz uslov da podnesu zahtev, saznaje Udruženje novinara Srbije. Usvojen je i drugi Izveštaj o nadzoru PMU tokom izborne kampanje.

Savet REM-a je prilikom donošenje odluke o odlaganju plaćanja mesečnih naknada emiterima uzeo u obzir da se sa proglašenjem vanrednog stanja privatne kompanije, ali i pružaoci medijske usluge suočavaju sa „problemima profitabilnog poslovanja i opstanka na tržištu, kao i namirenja obaveza koja imaju, između ostalog, i prema Regulatoru“.

Osim ove odluke Regulator je usvojio i Izveštaj o nadzoru PMU tokom predizborne kampanje na televizijama sa nacionalnom frekvencijom (drugi presek), za period od 4. do 15. marta ove godine, stoji na sajtu REM-a.

Na Prvom programu Radio-televizije Srbije (RTS1) analitičari i ostali učesnici kampanje bili su najzastupljeniji, sa 71,7 odsto učešća u predizbornom programu.

Sledi lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ koja je sa 13,49 odsto bila najzastupljenija u programu RTS-a, dok su stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene od strane RIK-a do 15. marta bile zastupljene 5,38 odsto na Javnom servisu.

U programu televizije Pink najviše vremena imala je lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“, 58 odsto, zatim analitičari i ostali učesnici kampanje – 38,13 odsto i stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene – 1,77 odsto.

U predizbornom programu televizije Hepi u najvećem procentu je bila zastupljena lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ sa oko 37,61 odsto, analitičari sa 15 odsto, a stranke koje bojkotuju izbore sa 14 odsto.

Na televiziji B92 najveći udeo u predizbornom programu, 79 odsto, imali su analitičari i ostali učesnici programa, a lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ bila je zastupljena sa oko deset odsto.

Na televiziji Prva u najvećem procentu, oko 41 odsto, bila je zastupljena lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“, a slede analitičari koji su imali 36,72 odsto vremena u programu te televizije. Stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene bile su u programu sa 10,5 odsto predizbornog programa.

Izveštajem je obuhvaćen i predizborni program kablovske televizije N1. U predizbornom programu te televizije u najvećem procentu, oko 50 odsto, činili su analitičari i drugi učesnici kampanje.

Na N1 su u programu stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene imale 36,32 odsto vremena, među kojima je stranka Savez za Srbiju, sa oko 27 odsto, bila najzastupljenija u programu. Lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ na toj televiziji učestvovala je sa oko 4,9 odsto u predizbornom programu.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend