21. jun 2022.

Dokaz zašto Pink ne treba da dobije nacionalnu frekvenciju: Reakcije na TV duel Sava Manojlovića i Željka Mitrovića

Duel između Save Manojlovića i Željla Mitrovića, vlasnika TV Pink, u emisiji Pravi ugao na Tv Vojvodina na najbolji mogući način objasnio je građanima Srbije zašto Televiziji Pink treba oduzeti nacionalnu frekvenciju kao opšte dobro, smatra većina sagovornika Danasa.

Duel između Save Manojlovića i Željla Mitrovića, vlasnika TV Pink, u emisiji Pravi ugao na Tv Vojvodina na najbolji mogući način objasnio je građanima Srbije zašto Televiziji Pink treba oduzeti nacionalnu frekvenciju kao opšte dobro, smatra većina sagovornika Danasa.

“Danas smo gledali emisiju u pokušaju gde su u studiju gostovali jedan mladi čovek sa energijom da menja Srbiju na bolje, jedna ozbiljna novinarka i čovek kojem je neophodna pomoć stručnjaka. Uvrede i nesnošljiva buka čoveka koji je izgradio medijsko carstvo kroz podilaženje najnižim ljudskim slabostima, koji je pojeftinio javni prostor i sve podredio isključivo profitu, još jedan su pokazatelj da dno ima svoje dno”, smatra Tamara Tripić, onivačica Mreže za demokratski dijalog .

Ona napominje da je emisija bila skoro negledljiva zbog čoveka sa problemima, ali se ipak provukla i preživela jedna važna poruka da je došla „generacija koja kaže da je završena faza simbioze medija, kriminala i politike“ i to je okosnica i peticije organizacije „Kreni-promeni“ i građana koji to vreme žele da ostave za sobom!

Boban Stojanović, politikolog kaže da je za sebe mislio da je trpeljiva osoba, ali da su ga Savo i pre svega Ljubica Gojgić, voditeljka emisije, ubedili da ima mnogo trpljivijih i tolerantnijih od njega.

“Neću reći da nije bilo očekivano, a kada se pretera sa jednom vrstom nasilja (verbalnog u ovom slučaju), onda me ne bi začudilo ni da je preraslo u nešto ozbiljnije i neki drugi vid nasilja, jer je razgovor bio gotovo pa nemoguć. Pokazalo se naravno da dijalog nije moguć, što nisam ni očekivao, ali moram da kažem da baš nisam očekivao da će se preći određena granica, a najgori deo je bila rečenica o nekakvom navodnom prijateljstvu Mitrovića sa Oliverom Ivanovićem i nipodoštavanje izbeglica sa Kosova”, napominje Stojanović.

Dodaje da se bez ikakvih ograničenja ponaša osoba koja zna da dok radi to što radi, ima zaštitu države.

“I Savo Manojlović je lepo rekao da smo suštinski videli kako bahato “razgovara” osoba koja je u vrhu trojstva država – kriminal – mediji”, ističe Stojanović, dok Srđan Milivojević, predsednik Izvršnog odbora Demokrfatske stranke napominje da je duel između Save Manojlovića i Željka Mitrovića, vlasnika TV Pink, na najbolji mogući način objasnio građanima Srbije zašto Televiziji Pink treba oduzeti nacionalnu frekvenciju kao opšte dobro.

Milivojević napominje da je Manojlović u emisiju došao odlično pripremljen, sa vrlo jakim argumentima koji su jasni svakom građaninu ove zemlje bez obzira na njegovu starosnu dob, ili obrazovni profil,a ali da se Željko Mitrović od prvog trenutka pokazao kao sledbenik radikalsko- julovske škole, jer je bezuspešno probao da diskredituje Savu retorikom i modelom ponašanja koji demonstriraju jurišnici Srpske napredne stranke.

“Prostački vokabular, upadanje u reč, vređanje po osnovu mesta rođenja, te podsećanje da je Željko Mitrović branio mostove igrajući i pevajući na njima, uz nipodoštavanje novinarke Ljubice Gojgić, obeležili su bahat i osion nastup Željka Mitrovića. Posebno je iritantno njegovo obraćanje novinarki Ljubici Gojgić kojoj se obraća imenom i sa ti kao da je njegov uposlenik, a ne voditeljka ove emisije. Podsećanje Save Manojlovića na sramotni spot emitovan na televiziji Pink koji je prethodio ubistvu Olivera Ivnaovića kao i progon Vanje Ćalović u Crnoj Gori je bio najbolji deo nastupa Save Manojlovića i očigledno je jako zaboleo vlasnika TV Pink” , ističe Milivojević.

On ističe da je ipak dobro da su građani Srbije mogli da vide tamno lice medijske scene Srbije, jer ne postoji ta alhemija koja mrak može da oboji u Pink.

“ Ali iako smo videli koliko je crn mrak u Srbiji, videli smo kako u tom mraku Prometejski plamen nade svetli u ruci hrabrih pojedinca, poput Save Manojlovića. Naposeltku sve čestitke i sjajnoj novinarki Ljubici Gojgić koja je u susretu sa ovolikom količinom prostote i nevaspitanja koju je pokazao Željko Mitrović sjajno dovela emisiju do kraja” , ističe Milivojević.

Sanda Rašković Ivić , potpredsednica Narodne stranke , ipak smatra da pokušaj dijaloga Mitrović-Manojlović nije uspeo uprkos trudu i izuzetnosti voditeljke Ljubice Gojgić. Mitrović je, kaže, bio vidno ekscitiran i logoroičan, sipao je uvrede od samog početka, nastupajući sa pozicije moći i očigledne pripadnosti režimskoj mašineriji.

“ Mitrović nije dao odgovor ni na jedno pitanje koje su mu postavili kako Manojlović, tako i voditeljka Gojgić. Umesto odgovora prštale su zamene teza garnirane uvredama usmerenim ka Manojloviću koji je sačuvao prisebnost i baratao argumentima, u klasičnom maniru otvorenih pisama koje Mitrović voli da piše edabi bila čitana u svakoj informativnoj emisiji Pinka. Iako je dijalog bio neuspešan svaki od učesnika se projektovao. Mitrović, čak i kod poklonika režima i Pinka nije ostavio utisak razložnog čoveka koji argumentima brani svoju medijsku kuću” , objašnjava rašković Ivić.

Prema njenim rečima vlasnik Pinka je uspeo da izvređa ne samo Savu Manojlovića, već i sve ljude koji su pobegli od albanskih pritisaka, ili terora na Kosovu i Metohiji. Zaključuje da se blago rečeno, Mitrović ovim dijalogom nije proslavio.

Bratislav Jugović , član Glavnog odbora Srpske napredne stranke, međutim, smatra da se u pomenutom duelu nije proslavio lider inicijative Kreni promeni i da mu se čini da je Manojlović iz tv studija izašao “razlupan i neupotrebljiv za nove „koncerte.

“Savo Manojlović je naučio da gostuje u emisijama u kojima ga sagovornici posmatraju kao lepog i pametnog. Prvi put je pored sebe imao sagovornika koji ga posmatra kao gusku koja luta u magli. Očekivao sam da je Savo Manojlović malo veštiji i makar malo inteligentniji. Delovao je kao kastanjete u rukama Željka Mitrovića, koji je već decenijama unazad široj javnosti poznat kao osoba koja ima fantastičan osećaj za ritam i talenat da proizvodi ritam koji uzbuđuje. Imam utisak da je Savo Manojlović iz studija RTV u Beogradu izašao razlupan i neupotrebljiv za nove „koncerte“. Krenuo je kao borac protiv rijalitija, a na kraju je u rijalitiju učestvovao”, zaključuje Jugović.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend