„Čak 21 odsto populacije redovno je pratilo TV-programe obrazovnog sadržaja, iako najveći broj njih ne pripada učeničkoj populaciji niti im je praćenje tog programa bila školska obaveza“, navodi nedeljnik.
Gotovo 40 odsto populacije znatno je češće koristilo različite platforme za razmenu poruka (Viber, FB Messenger, Hangouts) tokom poslednjih 15 dana nego u doba pre pandemije,kazalo je istraživanje.
O proizvodima i uslugama koje su im bili potrebni tokom trajanja vanrednog stanja skoro 60 odsto ukupne populacije Srbije informisalo se pretežno putem televizije.
Gotovo trećina njih do informacija je dolazila kroz razgovore s prijateljima, poznanicima i kolegama, a 18 odsto putem društvenih mreža (putem Facebooka čak 15 odsto).
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Šta čeka medije u 2024: Ugovor sa đavolom ili otpor - pa šta bude?
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.