09. apr 2020.

Fantomski portal optužio Novosadsku novinarsku školu da obučava „novinare separatiste i strane agente“

Piše Denis Kolundžija

Portal prismotra.net, član „porodice“ fantomskih portala i Fejsbuk stranica čijim kreatorima nije lako ući u trag a bave se isključivo blaćenjem pojedinaca i organizacija koji se ne smatraju provladinim, optužio je Novosadsku novinarsku školu (NNŠ) da se bavi „regrutovanjem mladih novinara koji će u Srbiji delovati kao agenti provokatori i separatisti u interesu zapadnih obaveštajnih službi“. Postojanje ovakvih portala i način njihovog „izveštavanja“ upravo potvrđuju koliko je društvu potrebno sve ono što radimo, kažu u NNŠ.

06. mar 2020.

Nacionalne televizije pristrasne i nekritične, REM beleži prekršaje i ćuti

Piše Ivana Predić

Prema izveštaju REM-a, tokom 2019. komercijalne televizije sa nacionalnom frekvencijom prekršile su zakon više od 12.000 puta, a nisu ni potpuno ispunjavale uslove zbog kojih su dobile dozvolu. REM je izrekao samo tri opomene i jedno upozorenje televizijama Happy i Prva, i pokrenuo 34 prekršajna postupka zbog kršenja Zakona o oglašavanju.

03. mar 2017.

Istraživanje: Vlast i opozicija u informativnim emisijama

IZVOR N1

Kako je saopšteno, najveći balans kada je u pitanju dužina izjava predstavnika vladajućih stranaka i opozicije uočena je na N1 televiziji, a najmanji na Pinku. „Predstavnici SNS-a su na televiziji Pink pričali gotovo 16.0000 sekundi, tj. 260 minuta, tj. zbirno posmatrano čitavih devet „Nacionalnih dnevnika“. U jednom od njih (17. februar) emitovana su tri minuta…

Send this to a friend