
Snimak ekrana, N1
„Telenor“ u saopštenju ocenjuje da ova grupacija kompanija, počev od 25. januara 2021. godine sprovodi neistinitu i intenzivnu medijsku kampanju, koristeći medije u svom vlasništvu N1 i Nova S, čime nastoji da spreči ili oteža ulazak „Telenora“ kao novog konkurenta na tržištu distribucije medijskog sadržaja.
U saopštenju, „Telenor“ podseća da „Junajted grupa“ i „SBB“ imaju većinski položaj na tržištu distribucije medijskih sadržaja od 46,1 odsto, dok „Telenor“ tek treba da uđe na ovo tržište, i to nakon što nadležni organi Srbije, kako navode, nezavisno, stručno i nepristrasno donesu odluku.
„Telenor Srbija“ ističe da su potpisani ugovori o zakupu „Telekomove“ infrastrukture u potpunosti u skladu sa zakonima Srbije i da u njima nema naznaka narušavanja konkurentnosti ili medijskog pluralizma u Srbiji.
Kako je navedeno, „Telenor Srbija“ je do sad dva puta bezuspešno tražio od „Junajted grupe“ ponudu za distribuciju kanala koji su u vlasništvu ili čijim pravima raspolaže ova grupacija, jer je ambicija kompanije da u budućoj ponudi ima što širi mogući izbor kanala, uključujući Novu S, N1, Sport klub i ostale.
„Kao i prethodna tužba koju je kompanija Telenor Srbija podnela za nadoknadu štete, i tužba za nelojalnu konkurenciju usmerena je protiv kompanija koje su kreatori medijske kampanje. Tužbom za nelojalnu konkurenciju zahteva se da se firmama u vlasništvu Junajted grupe takvo delovanje onemogući, jer se njime krše zakonske norme i dobri poslovni običaji, i da sudska presuda bude objavljena u sredstvima javnog informisanja.“
Takođe, „Telenor“ navodi da će naknadno opredeliti visinu štete koju je pretrpeo zbog nelojalne tržišne utakmice.
Zbog intenzivne medijske kampanje i optužbi sa kojima se suočava, „Telenor“ je, kako navode u toj kompaniji, bio prinuđen da preduzme pravne akcije kako bi zaštitio svoju reputaciju.
U kompaniji veruju da će od sada nastaviti da se na tržištu takmiči relevantnim ponudama koje korisnici vrednuju, kao što je činila tokom petnaest godina poslovanja na srpskom tržištu, navedeno je u saopštenju.
Red propagande, red rijalitija: REM pokušava da izbaci obavezu prikazivanja dečjeg, obrazovnog i kulturnog programa
Izveštavanje o Srebrenici jula '95: Nevladini mediji nisu znali da li da veruju, režimski slavili zločince
Deset istraživačkih priča koje svaki građanin Srbije treba da pročita
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.