19. okt 2018.

Junajted grupa: RTS naprasno obustavio emitovanje reklame za EON

Junajted grupa, vlasnik SBB i televizije N1, saopštila je večeras da je Radio-televizija Srbije, nakon tri dana emitovanja, „skinula“ reklamu za novi EON smart boks, „jer smatra da predstavlja konkurenciju“.

„United Grupa i SBB razočarani su iznenadnom, neočekivanom i suprotnoj poslovnoj praksi odlukom javnog servisa, RTS-a, da obustavi emitovanje reklame za njihov (UG i SBB-op.a) EON smart boks. Odluka RTS-a došla je bez obzira na to što je spot već emitovan prethodna tri dana na ovom kanalu i to po unapred odobrenom i prihvaćenom medijskom planu“, navodi se u saopštenju.

U saopštenju stoji da je EON smart boks istovremeno lansiran u četiri zemlje i da ga je podržalo „više od 25 televizija, od čega čak devet sa nacionalnom pokrivenošću, kao i veliki broj štampanih i digitalnih medija, a jedino je RTS odlučio da obustavi njegovo emitovanje sa objašnjenjem da predstavlja konkurentski proizvod“.

Zvanično saopštenje iz Junajted grupe došlo je inače skoro 24 časa nakon što je Jugoslav Ćosić, direktor programa N1, na Tviteru objavio da je RTS prekinuo emitovanje reklame. Čosić je sinoć ukazao i na zanimljiv tajming skidanja reklame. 

Povezane priče

„RTS je večeras, nekoliko sati nakon konferencije za novinare na kojoj je reporter N1 zatražio od predsednika Srbije A. Vučića da ne vrši pritisak na novinare javnog servisa i ne etiketira televiziju N1, skinuo SBB-ovu reklamu za EON, koju na osnovu ugovora, već danima emituje“, napisao je direktor programa N1.

Konferencija za novinare, na koju referiše Ćosić, održao je predsednik Srbije Aleksandar Vučić nakon učešća na Beogradskom bezbednosnom forumu zajedno sa austrijskim predsednikom Aleksanderom van der Belenom, a istup novinara N1 Miodraga Sovilja na tom preseru privukao je juče veliku pažnju. Sovilj je, kada je dobio priliku da postavi pitanje Vučiću, od predsednika Aleksandra Vučića zatražio da prestane da vrši pritisak na novinare Javnog servisa, kao i da televiziju na kojoj radi „počne da naziva imenom N1, umesto Šolakovom i Đilasovom televizijom“.

U saopštenju Junajted grupe ne pominje se taj događaj, ali se zato naglašava da je RTS zbog svoje odluke odbio „čak 42.000 evra prihoda po osnovu emitovanja ovog spota“.

Cenzolovka se obratila RTS za komentar, koji nije dobila do objavljivanja ovog teksta.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend