05. sep 2022.

Članska karta menja sve: Bakarec targetira novinare, a služi se i fotomontažom

Piše Nenad Nešić
IZVOR N1

Još jednom su se mediji koji posluju u okviru Junajted medije (UM, United Media) našli na meti Nebojše Bakareca, ali ovoga puta ne samo poslanika SNS-a, već i upravo izabranog zamenika predsednika skupštinskog Odbora za kulturu i informisanje. On je novim tekstom i fotomontažom objavljenim na društvenim mrežama izvršio pritisak i ugrozio bezbednost novinara, zaključuju u NUNS-u.

26. avg 2022.

Pivljanin: Vlast mora da ima poželjnog neprijatelja, Đilas otpao, ostao je Šolak

IZVOR N1

Dragan Šolak, manjinski vlasnik Junajted grupe u okviru koje posluju N1, Nova S, Newsmax i Danas, univerzalni je neprijatelj vlasti, ako je suditi po naslovnim stranama tabloida. Novinar Ranko Pivljanin ovu pojavu objašnjava time da vlast mora da ima poželjnog neprijatelja i dodaje da je to onaj koji ne može da naškodi a dobar je za skretanje pažnje sa bitnih događaja.

24. avg 2022.

Ko o čemu vlast o Šolaku – „strašilo koje je krivo za sve“, osim za koronu

Autorka Maja Nikolić
IZVOR N1

U trenutku kada državni vrh vaga hoće li se kosovski problem rešiti mirno ili oružanim putem, da li ćemo se na zimu smrzavati, ko će biti premijer i da li će nova vlada uvesti sankcije Rusiji ili ipak ne... čak i tad je Dragan Šolak kriv za sve. Poslednja u nizu optužbi na račun suvlasnika Junajted grupe glasi da Šolak "brani Šiptare" i "šuruje s Aljbinom Kurtijem".

24. jan 2022.

Šta FT piše o Telekomu i pravima za Premijer ligu, a kako to prenosi Blic

Fajnenšel tajms, N1
IZVOR N1

Poslednjih dana, posle vesti da je Dragan Šolak kupio fudbalski klub Sautempton, i svetski mediji posvećuju veliku pažnju vezi između medijske scene i sportskih prava na svetska takmičenja. Tekstove o ovoj temi retko se mogu pročitati u provladinim medijima, a ako se neki i prenese onda je on selektovan, skraćen tako da podržava državni Telekom, jednog od najvećih oglašivača u srpskim medijima. Takav primer je Blicova interpretacija teksta iz Fajnenšel tajmsa (FT).

22. jan 2022.

Šolak za MSNBC: Šezdeset odsto građana Srbije živi Matriks

IZVOR N1

Osnivač United Grupe Dragan Šolak izjavio je za televizijsku mrežu MSNBC da je "situacija sa slobodom govora i slobodom medija u Srbiji vrlo ozbiljna". "Mislim da najbliže što možemo objasniti ovo je da pomenemo Matriks, svi smo gledali film. Mislim da 60 odsto populacije nažalost živi Matriks, gde svaka informacija koja im dolazi je vrlo kontrolisana, dolazi iz jednog izvora, žive u svetu gde podaci koje dobiju i osećaj koji im ostane nakon što ih edukuje televizija ili radio ili digitalni mediji, ili novine je potpuno lažan. Vrlo je teško u toj situaciji se probiti sa glasom o tome šta se zaista dešava", kaže on.

05. jan 2022.

Potvrđeno: Dragan Šolak novi većinski vlasnik Sautemptona

Stefan Davidović
IZVOR N1

Sport Republic je investiciona firma koja se bavi sportom i zabavnom industrijom. Oni su kupili deonice koje su prethodno bile u vlasništvu Kineza Gaa Jišenga i sarađivaće sa Katarinom Liber, koja je zadržala manjinski udeo. „Tokom protekle dve godine, zajedno sa vlasnicima deonica našeg kluba, bili smo u potrazi za novim partnerom koji će voditi…

06. nov 2020.

Nema dokaza da su tuženi bili na suđenju, Šolak tražio ukupno 40.000 franaka odštete

IZVOR UNS

Suvlasnik Junajted grupe Dragan Šolak tražio je pred ciriškim sudom odštetu od ukupno 40.000 švajcarskih franaka od Pinka, Studija B, Informera i vlasnika i glavnog i odgovornog urednika Informera Dragana J. Vučićevića zbog „povrede prava ličnosti“, navodi se u dokumentima koja je programski direktor televizije N1 Jugoslav Ćosić doneo u emisiju „Oko“ na RTS-u prošle srede.

23. okt 2020.

UNS spinovanjem brani provladine tabloidne medije osuđene za klevete

Piše Mladen Savatović
IZVOR UNS

Udruženje novinara Srbije optužilo je Okružni sud u Cirihu i Junajted grupu (UG) da prikrivaju činjenice o presudi u kojoj je sud presudio u korist suvlasnika Grupe Dragana Šolaka protiv televizija Pink, Studio B, kao i tabloida Informer zbog klevetanja i širenja laži. UNS je, takođe, doveo u pitanje i profesionalizam Junajtedovih televizija jer su, kako kažu u UNS-u, preneli saopštenje UG, a da pre toga nisu imali uvid u presudu. Sve to postalo je ubrzo "municija" u orkestriranoj kampanji prorežimskih medija i skretanju pažnje sa odluke.

22. okt 2020.

Smajlović i Radomirović spinuju da zaštite Vučićeve medije

IZVOR Nova.rs

Prorežimski mediji već nekoliko nedelja spinuju i napadaju Junajted grupu optužbama da skriva presudu kojom je njen suvlasnik Dragan Šolak, u svojstvu privatnog lica,  dobio televizije "Pink" i "Studio B", kao i list "Informer" na sudu u Cirihu zbog klevetanja i širenja laži u medijima. Nažalost, ovom spinu se pridružilo i Udruženje novinara Srbije, i to u zajedničkom nastupu aktuelnog predsednika UNS Vladimira Radomirovića i bivše predsednice UNS i Radomirovićeve bivše urednice Ljiljane Smajlović.

22. okt 2020.

UNS učestvuje u hajci režimskih tabloida na Junajted grupu

Tanja Milovanović
IZVOR Nova.rs

Portal Nova.rs kontaktirao je Udruženje novinara Srbija (UNS) povodom napada na Junajted grupu i skandaloznih optužbi o sakrivanju činjenica o presudi kojom je suvlasnik ove grupe Dragan Šolak dobio televizije "Pink" i "Studio B", kao i list "Informer" na sudu u Cirihu zbog klevetanja i širenja laži u medijima. Iako je Okružni sud u Cirihu odbio da dostavi presudu UNS-u jer se radi o građanskom sporu i jer bi dostavljanjem bila ugrožena zaštita podataka o ličnosti, to udruženje je u nekoliko tekstova istaklo da je reč o sakrivanju informacija i uključilo se u orkestriranu hajku na Junajted grupu bez prethodne provere svih činjenica. UNS napada Junajted grupu zato što ona ne dostavlja presudu, mada u sporu nije bila Junajted grupa nego Dragan Šolak kao građanin, pa stoga nema ni pravo ni obavezu da presudu bilo kome dostavlja na uvid.