24. jan 2018.

Podržati slobodu medija u Srbiji. I tačka!

IZVOR Danas

Stav predsednika Srbije Aleksandra Vučića mora da se promeni tako da on podržava slobodne medije i ne treba da ih pominje kao "strane plaćenike", mora da preokrene takvu retoriku i da čuva novinarstvo i slobodne medije, ocenio je za Dosije NUNS-a predsednik Evropske federacije novinara Mogens Bliher Bjeregord.

19. jan 2018.

Bjeregord: Predsednik mora da promeni stav prema medijima (Video)

IZVOR N1

Govoreći o stanju medija u Srbiji, predsednik EFJ Mogens Bliher Bjeregord ocenio je u Novom danu da se stav predsednika Vučića mora promeniti tako da on podržava slobodne medije i da ne treba da ih pominje kao "strane plaćenike". Dodaje da mora da preokrene takvu retoriku i da čuva novinarstvo i slobodne medije.

27. nov 2017.

Informer ugrožava bezbednost novinara N1

Piše FoNet

Agresivno etiketiranje medija kao političkih protivnika i stvaranje atmosfere linča direktno ugrožavaju bezbednost novinara N1 i njihovih porodica, upozorava danas ova kablovska televizija, reagujući na tekst u Informeru kojim je, povodom novog ruskog zakona o medijima finansiranim iz inostranstva, označena kao "strana agentura".  

31. okt 2017.

Država etiketira medije, a najveći je „strani plaćenik“

Piše Maja Nikolić
IZVOR N1

U toku je debata šta je objektivno, a šta istraživačko novinarstvo u kojoj glavnu reč vode ministri, premijerka i predsednik države. Sintagmu "strani plaćenici" zamenila je malo duža o novinarima koji "rade za strani novac, a protiv Vlade i predsednika".

14. sep 2017.

Novinari, glumci i aktivisti koje su provladini mediji optužili za zaveru formalno su obavešteni da država ne smatra da postoje razlozi da se bavi ovim slučajem

Piše Dragan Janjić

"Iskoristićemo sva pravna sredstva, a ako u Srbiji ne postignemo ništa, žalićemo se sudu u Strazburu", kaže novinarka Antonela Riha, jedna od šestoro novinara, aktivista nevladinih organizacija i glumaca koji su pokrenuli sudski postupak protiv srpskog tabloida Informer i televizije sa nacionalnom frekvencijom TV Pink zbog optužbi da pripremaju rušenje ustavnog poretka i napad na državu. Krivična prijava je podneta pre više od godinu dana, ali ni u jednoj sudskoj instanci kojoj su se do sada obraćali nije prihvaćena.

08. feb 2017.

Ruska televizija i drugi ‘uzbunjivači’

Piše Vladimir Abarinov

Ruski državni mediji šire mit kako su proteste koji su pratili inauguraciju Donalda Trampa (Trumpa), a posebno Marš žena, finansirali ljudi i organizacije vezane za političke protivnike novog predsednika, naprimer, za Džordža (George) Soroša. Tu istu verziju preuzeli su i desničarski mediji u Sjedinjenim Državama. Ruska redakcija RSE istražuje kako neki ruski i američki mediji iskrivljuju informacije o tim protestima.

09. nov 2016.

Država je najveći „strani plaćenik“

Piše V: Jeremić
IZVOR Danas

Urednici istraživačkih medija reaguju na optužbe provladinog tabloida – Čečen: Nemam ja inostranog savetnika, već Vučić, Žarković: Pošto Informer dobija značajna sredstva iz budžeta proističe da su oni najveći korisnici evropskog novca, Dojčinović: „Strane plaćenike“ otkrivaju dva puta mesečno

Send this to a friend