19. okt 2017.

Vučić ne pominje sumnjivu promociju SNS-a na TV Hepi

Iako je Cenzolovka pisala o neplaćenih pola miliona evra za oglase Srpske napredne stranke za vreme predizborne kampanje 2016. godine, predsednik Vučić negira da je ta stranka nekom mediju ostala dužna

„Evo vas ovde, predstavnici medija, kome je SNS ostao dužan od vas? Javite se ako je SNS nekome ostao dužan.“

Ovo je juče u Vlasotincu izjavio Aleksandar Vučić, predsednik Srbije i Srpske napredne stranke, reagujući na podatke iznete u istraživanju BIRN-a o sumnjivim donacijama njegovoj stranci.

Vučić je tako ponovio tvrdnju da SNS nije dužan nijednom mediju iako je Cenzolovka još u februaru pisala o tome kako je tokom kampanje za parlamentarne izbore u aprilu 2016. godine ova stranka na TV Hepi promovisana u vrednosti od preko 60 miliona dinara. Taj iznos najmanje deset meseci, do februara 2017, nije plaćen.

Podsetimo da je Vučić nakon objavljivanja teksta slično izjavio, rekavši da će tvrdnje o neplaćanju proveriti.

Istraživanje Cenzolovke je pokazalo da je Televizija Hepi za vreme kampanje 2016. godine, mesec dana besplatno emitovala promotivne spotove naprednjaka, bez ugovora i deklaracija, bez kojih se spotovi, prema Zakonu o oglašavanju, ne mogu emitovati.

Direktorka TV Hepi Aleksandra Krstić tvrdila je da im je oglašavanje naručila izvesna MP Media, predstavljajući se da to radi u ime SNS-a, da bi u trenutku kada je račun trebalo da se plati, Srpska napredna stranka odbila da to učini, tvrdeći da oni nemaju nikakve veze sa tom agencijom. Inače, Hepi je jedina televizija sa nacionalnom frekvencijom na kojoj se naprednjaci formalno nisu oglašavali.

Agencija za borbu protiv korupcije je zbog mogućih nepravilnosti čitav slučaj dostavila Trećem osnovnom javnom tužilaštvu, gde ni nakon istrage nije utvrđeno ko je odgovoran.

„Imajući u vidu dosadašnja iskustva u sličnim situacijama, teško se dolazi do utvrđivanja lica“, objašnjeno nam je tada u tužilaštvu.

Tako je ostalo nejasno kako to da u Srpskoj naprednoj stranci nisu primetili da se na jednoj od nacionalnih televizija emituju spotovi bez njihovog odobrenja i znanja.

Nije razjašnjeno ni ko je bio kurir koji je donosio materijal za oglašavanje ili bar ko ga je platio za tu uslugu.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*

Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje definisan je Zakonom o javnom informisanju, koji u članu 38. kaže: „Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.

Send this to a friend