29. jan 2018.

Srednje slovo J

Piše Dragoljub Petrović
IZVOR Danas

Privatni mediji nisu javni servis i ne moraju da premeravaju minutažu aktera izbora, ali to ne znači da mogu biti izborna toljaga u rukama svakog ko je zainteresovan.

24. dec 2017.

Ekipi N1 nije dozvoljeno da snima biračka mesta u Pećincima

Piše Miodrag Sovilj
IZVOR N1

Čovek koji se predstavio kao predsednik biračkog odbora u Dom kulture u Pećincima zaustavio je ekipu N1 televizije na ulazu, zatim zvao nekoga telefonom, nakon čega se vratio i saopštio da N1 nema akreditaciju za praćenje izbora. On je naveo da su mu tako rekli u opštini. Takođe, N1 nije dozvoljeno da snima ni biračko mesto u Popincima.

09. avg 2017.

REM: Ćićolina je nevina

Pie Ivana Pavlović
IZVOR Istinomer

Nekome može da bude donekle razumljivo zašto REM u poslednja dva izborna ciklusa ne želi da reaguje na dominaciju jednog kandidata u predizbornom programu, ali kako objasniti potpunu inertnost u slučaju banalne golotinje u jutarnjem programu? Osim da Savet REM - pod 1. ne želi uopšte da radi svoj posao iako mu služba za monitoring dostavlja precizne izveštaje sa prekršenim članovima zakona ili pod 2. želi da zaštiti TV Happy, odnosno nečiji privatni interes, jer se javni očito već godinama zanemaruje.

05. jul 2017.

Vučić najviše za oglašavanje potrošio na TV Pink

Piše Zorica Miladinović
IZVOR Danas

Pobednik na ovogodišnjim predsedničkim izborima Aleksandar Vučić je za oglašavanje u medijima potrošio čak četiri petine (83 odsto) ukupnih sredstava namenjenih za kampanju, od kojih je najviše "otišlo" Pinku, među televizijama, i Blicu, među novinama.

24. maj 2017.

Krivična prijava protiv REM-a

FoNet

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) podnelo je danas krivičnu prijavu protiv članova Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM), "zbog postojanja osnovane sumnje da su, kao članovi Saveta REM, u svojstvu službenog lica, izvršili krivično delo nesavestan rad u službi iz člana 361. stav 2. Krivičnog zakonika Republike Srbije".

15. maj 2017.

REM – dobro plaćena nenadležnost

Piše Ivana Pavlović
IZVOR Istinomer

Pedesetak žalbi na predizborni program koje su građani uputili REM-u, ova institucija tretira kao puko obaveštenje a ne povredu ličnog interesa građana koji su se žalili na nesrazmernu zastupljenost Aleksandra Vučića u programu nacionalnog emitera. To znači da REM ne mora da odlučuje po takvoj pritužbi, već je dovoljno samo da zatraži izjašnjavanje “optuženog” emitera. Koji će, naravno, reći da nije kriv.

26. apr 2017.

PREDSEDNIČKA KAMPANJA, o izbornim kampanjama na televizijama u Srbiji i Francuskoj [Video]

IZVOR PG Mreža

Izveštavanje nacionalnih televizija o predsedničkoj kampanji, pratilo je nekoliko organizacija civilnog društva. Gotovo svi su saglasni u tome, da većina medija nije omogućila jednak prostor svim predsedničkim kandidatima. tj. da je premijer i sada budući predsednik Srbije, bio u velikoj meri favorizovan u odnosu na ostale kandidate. Šta smo gledali, a šta nismo videli u kampanji, gledamo u prilogu Bobana Trajkovića.

24. apr 2017.

Reporterka N1 o izbacivanju iz štaba SNS-a: „Vređaju nas sve češće, biće još gore“

Piše Marija Vučić

„Dešavale su mi se razne neprijatnosti na terenu, ali nikada da me neko i fizički gura. Koleginici druge medijske kuće su dobacivali da je ružna, da ima veliki nos, da smo američke svinje. Ovo je strašno, primitivno i biće sve gore“, kaže za Cenzolovku Gordana Bjeletić, novinarka N1, koju su aktivisti SNS-a u nedelju uveče izgurali napolje iz izbornog štaba naprednjaka u Zaječaru.

21. apr 2017.

Vučićeva dvostruka inkarnacija

Piše Milan Nešić

Tokom ukupno 23 časa koliko su, prema podacima Biroa za društvena istraživanja (BIRODI), elektronski mediji sa nacionalnom pokrivenošću - plus Televizija N1 izveštavali o događajima vezanim za kampanju uoči predsedničkih izbora - Aleksandar Vučić je, kao kandidat i aktuelni premijer bio zastupljen sa 61,2 odsto, dok je ostalih 10 kandidata u etru provelo oko 39 odsto tog vremena.

12. apr 2017.

BIRODI: Zloupotrebljeni rezultati monitoringa medija u kampanji

IZVOR Insajder

Zoran Gavrilović, direktor programa Društvo protiv korupcije Biroa za društvena istraživanja, kaže za Insajder.net da su šef Poslaničke grupe SNS-a Aleksandar Martinović i njegov zamenik Vladimir Orlić na zlonameran način upotrebili podatke te organizacije o monitoringu zastupljenosti predsedničkih kandidata u medijima.

Send this to a friend